Hola mistery dat zijn effe heel wat beschuldigingen op een rij. Maar wat het kopieren van Het mistery racing kampioenschap betreft heb ik toch wel even een probleem. Ten eerste willen we er juist voor zorgen dat de datums van ons kampioenschap andere datum zijn dan die datums van de Bokkencup en zo willen we jullie dus al niet dwarsbomen. Wat het concept betreft verschilt dit ook erg van dat van de Bokkencup. Bij ons zijn het gewoon vaste teams of individuen. Dit is bij jullie ook allesinds anders. Want jullie gebruiken loting. Verder is het bij ons de bedoeling om een ander deel van de karters aan te spreken namelijk de karters uit LIMBURG. Omdat daar zo goed als niets competitie te vinden is. Verder stond er een eindje terug inderedaad iets van de bokkencup. Maar dit was enkel om een beetje de moeilijkheidsgraad van de competitie aan te geven en NIET dat het concept zo wordt. We proberen vooral gewone recreatie karters en iets wat gevorderden aan bod te laten komen. Verder zat er geen verdere (bewuste) verwijzing in naar de bokkencup. Sorry als het verkeerd was overgekomen dan bied ik mijn excuses aan.
Maar laat 1 ding duidelijk zijn wij gaan in LIMBURG wat opstarten.
Last edited by vertigo; 02-08-2003 at 11:32.
|