View Single Post
Old 02-08-2003, 21:25
Flitser's Avatar
Flitser Flitser is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by vertigo
Maar aangezien je even meedeeld dat ook Bilzen-karting interesse heeft in een eventuele competitie kunnen we daar nog een gesprekje gaan voeren. Maar let er wel op de bedoeling blijft dus dat deze kompetitie zo goedkoop mogelijk blijft.
Let op, ik spreek niet over de uitbater van Bilzer-Karting want die vent interesseert zich geen bal in karting maar ik heb het over mensen die er werken (of gewerkt hebben).

Dat het zo goedkoop mogelijk moet blijven begrijp ik, maar het mag, denk ik, geen prioriteit zijn. De prioriteit (volgens mij) is dat het een kampioenschap wordt dat iets te bieden heeft.
Ik geef bijvoorbeeld liever 50 euro per wedstrijd (1u + 15min) aan een kampioenschap dat een interessante kalender biedt en interessante circuits dan dat ik 35 euro moet betalen per wedstrijd en het steeds op dezelfde karting te doen is. Dan kan de karting in kwestie beter zelf een soort van clubkampioenschap oprichten.

Limburg heeft het grote voordeel dat karten er sowieso al goedkoper is dan in de rest van het land.