View Single Post
Old 12-09-2003, 14:12
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Mistery

In het eerste team verwelkomen we van harte Annelies Vanelven. Voor de meesten onder jullie een "onbekende" , maar in Extreme Kart een "thuisrijdster", met een zeer sterke persoonlijke besttijd. Ze krijgt vrouwelijk gezelschap van Karo "Breezz" Hannaert, die maar sneller en sneller en sneller wordt! Bart De Beule, (oftewel Bobke de Bouwer) voelt zich altijd in zijn sas in een kart. maar nu kampt hij met bronchitis. Laten we hopen dat tegen zondag alles OK is met hem. En Guy moet het extra gewicht in de schaal gooien voor dit team. Guy rijdt constant en is een goede schakel in een uithoudingsteam. Guy staat trouwens aan de leiding van Klasse II in de Bokkencup !

Ik kan het zelf niet veel beter verwoorden... Ik kan zo 5 teams opnoemen die normaal voor ons moeten eindigen, maar met zo'n ingesteldheid komt ons team natuurlijk niet naar Herselt afgezakt in de eerste plaats is het de bedoeling dat iedereen zich amuseert, en als 2de hoop ik dat het een sportieve en spannende wedstrijd wordt...
Ikzelf kom zowiezo verzwakt aan de start, antibioticakuur is niet echt ideaal op dit moment, maar soit, we zien wel
Reply With Quote