View Single Post
Old 14-09-2003, 20:02
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Team Misteryracing 1 heeft de 2e plaats behaald, een pak hoger dan onze verwachtingen! Ik wens hierbij dan ook Karo, Annelies (ladies first) en Flügel te bedanken voor de prachtige teamgeest en de puike race die ze gereden hebben! Ik was bang om het allemaal te verknoeien tussen die 3 rappe "kanonnen", maar blijkbaar hebben jullie me zodanig goed gemotiveerd dat ik boven mijn eigen vermogen ben gaan rijden. Ik had me vooraf voorgenomen om toch 1 keer onder de 32 seconden te gaan, en waarachtig, het lukte me al bij de eerste ronde, daar waar ik dat nog NOOIT gekunnen heb. En daarna ben ik er nog een 10 à 15 ronden onder gebleven, met een 31.79 als besttijd. Een goede seconde boven de allerbeste tijd. Daar ben ik best tevreden mee

En aan alle andere teams wens ik mijn dank uit te drukken voor hun sportiviteit op de baan. Er gebeurt altijd wel eens iets links of rechts, maar over het algemeen is er sportief gereden en ik hoop dat ik dat zelf ook gedaan heb. Alhoewel ik toch geen klachten gehoord heb, dus het zal wel meevallen

Mistery, bedankt voor de fijne organisatie en wat mij betreft : voor herhaling vatbaar

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote