View Single Post
Old 14-09-2003, 22:01
Speesman's Avatar
Speesman Speesman is offline
de snelste doctorandus

Wij met de paddock zijn 8ste geeindigd, misschien ietske lager als we verwacht hadden, maar we hebben allemaal toch goed gereden.
Tijdens de chrono's hadden we de laatste tijd gereden, buiten Pascal 1 keer geraakte niemand van ons onder de 33"!! We hebben dan gevraagd om rem bij te stellen en dat hielp!! Werner maakte vrij snel enkele plaatsen goed en reed een 31"33!! Daarna kwam Pascal die mooi lage 32"ers reed. Ondertussen lagen we al 6de. Toen was het de beurt aan Fast Fons. Deze reed ook rond de 32"00. Dan was het mijn beurt. Ik hoopte vooraf om zoveel mogelijk constante tijden te rijden in de 31" en dat is goed gelukt: snelste chrono 31"6 en bijna elke ronde tussen de 31"7 en 31"9. Ik ben dus zeer tevreden
Heb wel in 1 van de laatste ronden nog de 7ste plaats verloren aan 24u.be (met toen aan het stuur de supersnelle Niki). Ik had niet door dat we voor positie aan het strijden waren, dus laat hem onmiddellijk door. Stom van mij, maar ik weet niet of ik hem had kunnen achter mij houden (hij is toch wel heel snel!!)

Twas in ieder geval een leuk raceke. Heb me goed geamuseerd en dat is toch nog altijd het belangrijkste!!!!
Reply With Quote