Ten eerste wil ik Dries bedanken voor deze goed georganiseerde en prachtige kartnamiddag.
We waren getipt voor podium wat ik eigenlijk liever niet had want was al blij met top 5. Maar wat we bijna niet durfden dromen kwam toch uit. Gewoonweg als eerste gefinisht. Nie te doen.
Na 3de plaats bij qualificatie gereden te hebben nam Frederic als eerste het stuur en met zo een hectische start toch in deze eerste ronden hield hij toch het hoofd koel. Het was soms echt close allesinds in het laatste van zijn stint met de tweede en vierde plaats maar door ietsje langer te rijden kon hij zich al vestigen op een eerste plaats . Dan was het Jeroen die het stuur overnam waarna we weer derde werden Maar ook hij reed voor wat hij waard was en klom zo na enkele ronden terug naar de eerste plaats.Dan nam ik voor het laatste uur het stuur over. Maar natuurlijk had ik mijn porsie weer van de pech. Gaskabel kapot. Ik kon gelukkig nog eigenhandig tot aan de pits geraken en kon heel vlug van kart verwisselen. Daarvoor ook een pluim voor de organisatie daar. Terug uit pits hadden we nog enkele sec voorsprong op de tweede en hebben we die voorsprong terug beetje kunnen uitbouwen na mijn grote opluchting om dan uiteindelijk op die mooie eerste plaats te eindigen.
Ik dank mijn teamgenoten voor hun inzet en bijdrage in dit en het was een mooie faire wedstrijd en hoop dat er nog veel mogen volgen. (Liefst met eerste plaats

)
Allé nog een prettige avond aan iedereen hé. C U