View Single Post
Old 15-09-2003, 00:16
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Eerst en vooral een pluim voor de organisatie, was zoals verwacht weer goed in orde!

Zoals Guy al gezegd heeft, een onverwachte 2de plaats gehaald, en dat dankzij het sterke werk van zowel Karo, die elke koers sneller om sneller wordt, Guy die zichzelf zeker overtrof vandaag en bewees zeker niet den traagste (eigen woorden eh Guy ) van het pak te zijn, en dan uiteraard Annelies, die op voorhand schrik had voor 55 minuten te moeten rijden (omdat ze dit nog nooit gedaan had) en achteraf bekeken op geen enkel moment verzwakte en zeer goeie tijden draaide... wat dan uiteindelijk resulteerde in dit resultaat.

In de chrono's was Annelies er in geslaagd een 2de startpositie te versieren, die ik dan maar moest zien te behouden, achteraf bekeken een huzarerstuk waar ik liever niet direkt terug aan begin, niet omdat Alain mij voorbijging (had de beste start denk ik van het hele veld) maar omdat er een losgeslagen bulldog op het circuit rondreed, die zich dringend eens mag gaan bezinnen over met wat hij bezig was, ik zou namelijk graag zonder lichamelijk letsel mijn kart doorgeven... op sommige momenten was het echt op het randje van het sportieve... soit uiteindelijk na veel angst daar eindelijk voorbijgeraakt en me dan toch supergeamuseerd, vooral het minitreintje dat zich vormde na verloop van tijd was plezant, 'k weet niet wie achter me hing, maar daarachter hing driesco... plezant dus

Toch nog ff melden dat iedereen weer veel te vroeg naar huis was, dat ik met Stijn weeral den boel moeten afsluiten hebben, dat stijn 3/100 trager was dan ik vandaag en mss het beste hij is voorbijgestoken (en gedubbeld) door een vrouw!!! stijn Stijn Stijn, waar gaat da naartoe jong
Reply With Quote