View Single Post
Old 15-09-2003, 23:51
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by annelies
Even voor de duidelijkheid: ik ben je voorbijgestoken, na veel geduw omdat je de blauwe vlaggen negeerde, en de tweede keer hield je weer voet bij stuk, en omdat de race eindigde ben ik je ni weer voorbij gestoken. Echte karters zijn sportief, en dat kan van jou dus absoluut niet gezegd worden.
Hola, toch even een kleine verduidelijking. Het circuit leent zich momenteel niet tot voorbijsteken. Dat hebben we de eerste ronden kunnen merken nietwaar... en ook niet echt tot vlot voorbijlaten. Dat heb ik zelf ook een paar keer kunnen ondervinden maar ik maakte mij daar druk over aangezien we niet voor een gouden paard aan het rijden waren. Op het ogenblik dat jij voor de eerste keer achter mij zat reed ik toen (dacht ik) op een derde plaats. Ik had juist tweemaal blauw gekregen dus ik veronderstelde dat dat de eerste en de tweede was. Iets nadien kreeg ik dan terug een blauwe vlag. Aangezien ik veronderstelde dat deze niet voor mij bedoelt was heb ik even doorgereden. Ik voelde ook wel dat diegene achter mij (jij dus) sneller was maar er mag toch nog een beetje strijd zijn, niet? Het is per slot van rekening een RACE en dan mag er toch wel gekoerst worden of niet soms?Soit, enkele bochten later keek ik achter mij en zag ik dat jij het was en heb ik een gat gelaten. Dit wil zeggen dat ik daarvoor blauw kreeg toen het niet moest en daardoor mijn (foute) redenering...

Op het laatste heb ik u inderdaad te lang opgehouden. Dat is een fout van mij, dat geef ik grif toe en waarvoor mijn excuses. Nochtans heb ik na een tijd wel een groot gat gelaten maar jij dook er niet in dus... Toen ben ik gewoon blijven doorrijden omdat de race elk moment kon afgevlagd worden en jij ook niet meer aandrong om voorbij te willen.

Na veel geduw? Dat kan je moeilijk sportief noemen eh Ook geen echte karter zeker...

Tot zover mijn kant van de feiten. Life goes on

Last edited by Scapa; 16-09-2003 at 01:16.
Reply With Quote