Quote:
Originally posted by stijnconinx
Ik vond Brugge echt zwak de eerste helft. Geen enkele deftige uitgespeelde kans... Dan die domme rode kaart voor Mendoza. Oerdom, meer valt er niet over te zeggen. Met wat (eigenlijk heel veel ) geluk gelijk gekomen maar wel verdiend. De scheidsrechter had het niet echt in de hand. En dan geeft hij helemaal op het einde Martens nog rood, onbegrijpelijk. Een oersaaie match vond ik... Brugge heeft deze ploeg toch wel onderschat denk ik. Ze dachten even snel te winnen
Morgen hopelijk een goei match
|
Brugge hadden den tegenstander niet onderschat maar als je tegen een ploeg uitkomt die de laatste weken elke wedstrijd anders aan de start kwam weet je niet wat je te wachten staat, omgekeerd is het wel altijd duidelijk, Brugge spelen altijd in Solieds "flexibele 4-3-3"
Het was idd een zeer zwakke wedstrijd, Champions League, één grote show waar miljoenen in rond gaan... maar men slaagt er niet in om een deftige scheidsrechter te vinden, als deze scheidsrechter europees topniveau was dan lopen er bij ons in 2de klasse ook wel enkele rond die dat gerust beter kunnen...
Bij celta zijn enkele mannen serieus aan 't solliciteren voor een oscar peisek
'k hoop dat die Brusselaars vanavond Lyon nie onderschatten, 'k hoorde Broos gisteren al spreken over winnen...