View Single Post
Old 18-09-2003, 10:33
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by Flitser

Mij zien ze niet veel meer op Inkart sinds de nieuwe "karts" er zijn of tenminste toch iets dat op karts moet lijken
Je zal vrijdag wel merken dat er een enorm verschil op de karts zit en dit al sinds het begin dus het heeft niks te maken met het feit dat de motoren al heel wat uren gebold hebben.
ik heb het wel gemerkt, wij zijn twee weken geleden eens gaan rijden en toen heb ik zeker 10 kartjes met technische problemen gezien op 3uur tijd, het kartje van de eerste manche had een ongelooflijk spel op het stuur, ik moest eraan draaien om rechtdoor te rijden en het had geen remmen, en het kartje van de tweede sessie trok niet zo snel op

gisteren is mijn kartje na drie rondjes kapot gegaan, iets met de aandrijving want het draaide nog maar ik ging niet meer vooruit (tandwiel of ketting eraf zeker? als dat tenminste zo wordt aangedreven) en mijn tweede kartje van gisteren reed volledig anders, maar je moet daar aan wennen, de tijden van deze twee kartjes lagen dan weer wel dicht bij mekaar, dus aanpassen aan de stijl van het kartje is de boodschap ook niet logisch maar soit!

het zal wel plezant worden en ja inkart staat bekend om haar dure prijzen, maar je mag niet vergeten dat het daar voor de recreatieve karter toch wel in orde is, ook als men daar een race organiseert dan weet je gewoon dat alles perfect in orde is!