Quote:
Originally posted by Oneliner
Ook spijtig dat pas na de 0-3 de GBA zangen echt hoorbaar waren op den 2. Dat maakt het iets toffer om eens iets terug te zingen. Na de 0-2 was bij ons het grootste lawaai er ook wel af.
|
Is ook vrij logisch he
Op den 2 zit je midden in het geluid van je eigen supps.
Ik stond gisteren bij de Beerschot-supps en heb die van antwerp nooit gehoord.
geluid in tegengestelde richting heft elkaar op
Verder weinig uitzonderlijke prestaties gezien ....
Germinal Beerschot dat met snelle, wendbare spitsen de antwerp-verdediging afmat. In tegenstelling tot de voorbije weken was de afwerking deze keer wel efficiënt. Achterin hebben ze wel steken laten vallen .... Antwerp heeft de kansen gekregen. Ondanks de hoge score geef ik ze toch slechts een 7/10 als beoordeling.
Antwerp .... Kansen (vooral de eerste 20 minuten) laten liggen. Eens op achterstand nooit een vuist kunnen maken en zich gewillig laten afslachten. De "over mijn lijk'-mentaliteit die je in de meeste vorige derby's bij Antwerp zag was nooit aanwezig.
Manco's liggen bij Antwerp vooral defensief. In de lucht zijn ze (door lengte )de baas ..... eens de bal op de grond zijn ze machteloos tegen snelle diepe steekballetjes (2e goal Victor). Bovendien laten ze in de baklijn ongelofelijk veel toe (1e goal van Victor komt er na 3 of 4 pogingen van in de baklijn) ... Dit is in het moderne voetbal dodelijk ....
Dat de kansen er niet ingaan til ik minder zwaar aan .... Dit is voor een stuk toe te schrijven aan een slechte dag .... Achteraan zijn de problemen veel fundamenteler.
beoordeling: 4/10