Quote:
Originally posted by kurtvaes
Kijk, bij mij moet er 5.000 man afvloeien, en daar kraait geen kat naar, dat ze hun plan maar trekken, ik moet dat ook doen.
|
ik vind het jammer van uw reactie. Ikzelf ben Fordarbeider en ben steeds blijven geloven in de investeringen en modellen die aan Genk beloofd werden. Helaas ben ik gisterenavond (toen iedereen verplicht werd naar huis te gaan (betaald)) beginnen twijfelen. Het is bijzonder pijnlijk. Vanmorgen om 9u45 met mijn baas gebeld (moesten ook om 9.00 uur in Ford Genk zijn) hij wist nog steeds niet wat beslist was, ik had het nieuws al vernomen via de teletekst van de regionale televisie (+ website van het belang van Limburg). Mijn baas zou in een mededeling van de directie om 10u30 de juiste stand van zaken weten. Dit zegt genoeg over het hele spel dat er daar gespeeld werd.
Ik ben tot vorige week vrijdag met de launch van de Focus in Genk bezig geweest samen met zoveel anderen en dan hoor je vandaag dit ............ niet te begrijpen.
Laten we hopen dat het gezond verstand zegeviert en dat we door domme dingen ook de nieuwe mondeo (verder) op het spel zetten.