View Single Post
Old 02-10-2003, 18:52
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !

Steve stunt die belooft dat er toch nog 50 miljoen euro expansiesteun komt is zich al aan het voorbereiden op de verkiezingen. Als hij dit goed aanpakt heeft hij er weer 3000 stemmen bij.
Ook de vakbonden tegenwoordig willen teveel te zeggen hebben, bij het minste gaan ze staken, wat natuurlijk contraproductief werkt.
De sociale zekerheid is goed maar duur, maar iedereen betaalt eraan mee. Daarom vind ik dat iedereen ook tot zijn 65e moet werken, indien het mogelijk is. Die vervroegde pensioenen zijn heel mooi als je oud bent, maar de jongeren moeten er wel voor betalen. Daarbij komt nog eens dat er momenteel veel meer ouderen dan jongeren zijn waardoor de balans niet in evenwicht komt.
En inderdaad, België moet investeren in de dienstensector en in high-tech bedrijven, wij hebben de kennis die lage loonlanden in Azië of Afrika niet hebben.
En toen ik gisteren tegen mijn moeder zei dat de mensen die ontslagen worden omscholing moesten volgen en dan direct weer konden werken kreeg ik de wind vanvoor. Maar sla de karnt eens open, pagina's met vacatures, je mag alleen niet kieskeurig zijn en je moet nemen wat er is.