View Single Post
Old 14-10-2003, 12:15
Gikke's Avatar
Gikke Gikke is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by Flitser
Eerlijk gezegd had hij (Karo's pa) dat moeten zien aankomen en was het niet slim van daar iemand voor te laten zonder zelf even te remmen. Anderzijds was dit niet gebeurd indien de bescherming van de karts was gehaald want dan had de piloot in kwestie ook wel even geremd om geen geplooide achteras te riskeren. [/B]
Ik wou hier toch even aan toevoegen dat ik kwa doorlaten één van de sportiefste piloten ben en dat ik het op dat moment toch meer dan kotsbeu aan het worden was. Mijn eerste stint heb ik steeds gevochten voor mijn plaats, maar als er iets is waar ik niet tegen kan is dat onophoudend gebonk langs de achterkant. In mijn eerste stint hebben mijn teammates dan gezien dat het ofwel doorlaten was ofwel bloed vloeien op den duur. Ze hebben mij dan de raad gegeven door te laten wat ik dan ook gedaan heb. Maar dat bleek tenslotte nog niet voldoende, waarschijnlijk omdat ik toen niet van de rapste was. Mijn bedoeling was deze 24 uur uit te rijden en dit is dus niet hetzelfde als een één uur koerske. Toen heb ik de lijn doorgetrokken en in mijn laatste stint ff iedereen die nog maar in mijn geburen kwam zonder boe of ba doorgelaten, zelfs door af en toe te stoppen onderweg (zoals die karretjes met geneesmiddelen......). Op den duur geraakt ne mens nog gefrustreerd. Misschien kunnen ze volgende keer verwittigen dat "amateurs" best niet mee doen, ofwel een prepreprekwalif organiseren en als je dan geen 52 rijdt kan je inpakken .......... Ik was trouwens verre verre van de enige die hier last van had, bleek na rondvraag.

Dit wou ik toch even kwijt.