View Single Post
Old 14-10-2003, 17:44
Flitser's Avatar
Flitser Flitser is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Gikke maar als er iets is waar ik niet tegen kan is dat onophoudend gebonk langs de achterkant.
Dat is er idd te veel aan...

Quote:
In mijn eerste stint hebben mijn teammates dan gezien dat het ofwel doorlaten was ofwel bloed vloeien op den duur. Ze hebben mij dan de raad gegeven door te laten wat ik dan ook gedaan heb. Maar dat bleek tenslotte nog niet voldoende, waarschijnlijk omdat ik toen niet van de rapste was.
Je liet inderdaad passeren, maar laten we misschien even bekijken waar en hoe je dat deed...
Jammer genoeg regelmatig op een verkeerd moment en op een verkeerde plaats wegens (volgens mij) een gebrek aan ervaring.
Ik heb er zelf geen last van gehad maar heb het regelmatig opgemerkt wanneer ik aan het rechte stuk stond te kijken.

Soms was het echt onmogelijk om je te ontwijken, geloof me, ik hield soms mijn hart vast als ik zag wat sommige piloten moesten uitsteken om je te ontwijken bij het opkomen van het rechte stuk of bij het verlaten ervan... De meesten kozen er dan ook voor om je aan te tikken zodat ze zelf hun weg konden verder zetten in plaats van hun boeltje dicht te slaan en te riskeren dat ze zelf serieus in de problemen kwamen... ook niet de goeie oplossing, maar dat moeten ze dan zelf maar weten...

Quote:
Mijn bedoeling was deze 24 uur uit te rijden en dit is dus niet hetzelfde als een één uur koerske.
Goed opgemerkt

Quote:
Toen heb ik de lijn doorgetrokken en in mijn laatste stint ff iedereen die nog maar in mijn geburen kwam zonder boe of ba doorgelaten, zelfs door af en toe te stoppen onderweg (zoals die karretjes met geneesmiddelen......).
Onze eigen W.W. was zeker ook niet van de snelste maar ik denk toch dat hij van de race heeft genoten. Zijn manier van doorlaten leek me dan ook vrij efficiënt. Het haalt niks uit van voor jeplaats te vechten als je drie seconden trager bent dan de rest. Je leert meer door een sneller iemand te proberen volgen dan ervoor te blijven hangen met het risico dat die achter je het beu wordt...

Quote:
Op den duur geraakt ne mens nog gefrustreerd. Misschien kunnen ze volgende keer verwittigen dat "amateurs" best niet mee doen, ofwel een prepreprekwalif organiseren en als je dan geen 52 rijdt kan je inpakken
De teamverantwoordelijken worden hier dan ook voor verwittigd, iets wat de kwaliteit van de race alleen maar ten goede kan komen vind ik persoonlijk. Teams die inschrijven en die niet bekend zijn bij Dimi worden verzocht eerst eens lang te komen om te laten zien dat ze wel degelijk weten wat karten inhoudt.
Mensen zoal Joost, die Dimi goed kent, en die een team inschrijven krijgen het vertrouwen van goeie piloten mee te brengen. Ook toen ik op zoek ging naar piloten voor ons fun-team heb ik duidelijk verwittigd dat de nodige ervaring gewenst was. Piloten van wie ik niet wist hoe ze zich uit de slag konden trekken op het circuit konden helaas niet inschrijven. Het klinkt misschien hypocriet in sommige mensen hun oren maar het is nu éénmaal zo.

Ik denk dat W.W. het levende bewijs was dat trager rijden dan 52 geen probleem was indien men over de nodige ervaring beschikte.

Quote:
......... Ik was trouwens verre verre van de enige die hier last van had, bleek na rondvraag.

Dit wou ik toch even kwijt.
Helaas kan men nooit goed doen voor iedereen.
En ik denk dat alle deelnemers die er vorig jaar ook bij waren kunnen beamen dat het er dit jaar veel gemoedelijker aan toe ging dan vorig jaar en dit ondanks het ontbreken van de blauwe vlaggen. Wat mij betreft volgend jaar op dezelfde manier maar dan ook nog zonder de extra bescherming op de karts zodat het opzettelijk aantikken extra kan worden afgestraft.

Ik vind het jammer dat je hier slechte herinneringen aan overhoudt Gikke maar misschien heb je nu ook wel gezien dat je zeker nog ervaring mist. Speesman en W.W. zijn niet van de magerste en hebben wat mij betreft toch wel duidelijk bewezen dat het ook anders kan.