Quote:
Originally posted by Flitser
En ik denk dat alle deelnemers die er vorig jaar ook bij waren kunnen beamen dat het er dit jaar veel gemoedelijker aan toe ging dan vorig jaar en dit ondanks het ontbreken van de blauwe vlaggen. Wat mij betreft volgend jaar op dezelfde manier maar dan ook nog zonder de extra bescherming op de karts zodat het opzettelijk aantikken extra kan worden afgestraft.
|
Tja,
Ik moet in alle eerlijkheid zeggen dat ik er vorig jaar ook bij was, en dat ik vond dat het er dit jaar juist veel agressiever aan toe ging! Nochtans meen ik dat ik er op dat jaar tijd zeker niet trager op geworden ben. Als na mijn eerste stint het verdomde scorebord al niet naar dee knoppen was, had ik ook nog geweten hoe snel (alleszins in de 52's, da's toch niet om beschaamd over te zijn zeker - trouwens erg frustrerend, als je positie tegen middernacht al hopeloos is, en je vooral tegen jezelf en je beste tijd zit te racen...)
Toch was het de hele tijd racen met dat onzalige gevoel van een snellere deelnemer in mijn nekvel. Feit is dat het niveau gewoon waanzinnig veel hoger lag dan vorig jaar (de eerste vijftien waren topteams, die misschien beter gewoon onder mekaar hadden gekoerst - inderdaad Flugel).
Misschien lag het ook aan het feit dat er dit jaar tien tragere teams minder waren, waardoor je minder dat buffereffect van tragere deelnemers had. Enfin, ik heb me zeker niet slecht geamuseerd, maar had zo het gevoel dat ik in de verkeerde klasse aan het racen was.
N.B.: Gikke, chapeau voor deze wedstrijd. Je had aan het begin van de wedstrijd zeker nog veel te leren. Ik denk dan ook dat sommige kritieken terecht zijn. Maar wat ik niet wil vergeten is de vooruitgang die ik gezien heb van zaterdag op zondag. Ik denk dat dit dus wel een enorme kart-ervaring is geweest...