Quote:
Originally posted by JFL
Niet dat ik aan deze scheldpartij wil deelnemen, maar:
- Na 5 minuten training met een kapotte kart aan de kant staan. De huid volgescholden krijgen, om dan een kwartier later toch een nieuwe kart en excuses te krijgen (er stond ergens een ijzeren paalke vlak achter de stootband). Dat gaf geen goeie indruk.
- Scorebord kapot vond ik toch wel erg storend. Als piloot in de nacht is dat je enige houvast.
Daarnaast waren er natuurlijk andere kleinigheden, zoals de behoorlijk onterechte zwarte vlag van Joeri in zijn tweede of derde ronde, wat ik niet op rekening van Dimi schrijf. Maar het geeft je geen goed gevoel.
|
Een kapotte achteras door tegen die paaltjes te rijden is eigen schuld, Dimitri wil gewoon dat de piloten t circuit niet beginnen 'verhuizen', dat gebeurt anders enorm hard, ik heb t zelf een bikke gedaan op een stuk da nie vaststond.
En scorebord is electrisch hé, zo'n zaken kunnen wel eens kapot gaan, t ws pas gerepareerd, maar t heeft nie mogen zijn.
En ik wil hier niet beginnen schelden hoor, maar ik vind het totaal ongegrond wat hij beweert.
En gikke, no offence maar t niveau van de bokkencup ligt wel veel lager dan dat van de 24uursraces. Da's eerder à la MAK, en op 24uursraces rijden toch veel piloten uit echte competities mee. Een klein vb. int weekend was er een race van goudenf1 en daar reden piloten van Sloebs racing mee, da's freedom challenge, Giovanni, Stefaan en ik waren ongeveer ne seconde trager. Als men verder dan t podium kijkt, was da minstens 2 seconden.