14-10-2003, 21:38
|
 |
De Paddock Rookie
|
|
|
|
Quote:
Originally posted by Mistery
Niettegenstaande ik enkel als "toeschouwer" aanwezig was, wil ik toch ook eventjes mijn mening kwijt. Het valt me op, dat races die door kartinguitbaters (uitbuiters) zelf worden georganiseerd, over het algemeen als een "ramp" kunnen worden beschouwd, en daar was deze 24u echt een schoolvoorbeeld van.
Een uitbater die zich wil laten gelden door het opzetten van een "groot bakkes", die zelf reeds van in het begin de zaak in het honderd laat lopen, die zijn trouwe karters zelf gaat demotiveren en die tijdens de race overal te bespeuren valt, behalve op de plaatsen waar het nodig is. Uitleggen is één ding, uitvoeren is iets anders... FKI, bij mij zijn jullie afgeschreven, jullie hebben dit weekend qua score zowat NUL komma NUL behaald, en hopelijk verdwijnen jullie zeer snel van alle kalenders, want een race zoals deze maakt het indoorkarten kapot. Dat jullie nu tien teams minder hadden als in het verleden, lijkt me dan ook niet meer dan logisch. Indien jullie het niet over een andere boeg gooien, dan gaan jullie volgend jaar met 5 teams rijden... Voor occasionele karters kunnen jullie dan misschien goed zijn (enkel voor een kwartiertje, want allles wat meer is, kunnen jullie blijkbaar niet aan !), en voor dergelijke wedstrijden waren jullie overduidelijk niet in staat om deze in goede banen te leiden. AFVOEREN, DIE HANDEL !
|
wat nen uitleg toch... ik vond dat op de organisatie niks aan te merken was... en dat de uitbater is roept tsja zal wel normaal zijn zeker... welke baas roept nu eens niet... maar als toeschouwer is kommentaar geven snel gedaan he... neem dan is het touw zelf in handen in organiseer zelf een 24uren... dan zullen wij is kommentaar komen geven op u... het is nu al 9jaar dat ik kart en niet alleen indoor en verhuur en de 24uren van FKI zijn toch zowat altijd de best georganiseerde 24uren op een indoorkarting...
greets casper
|