View Single Post
Old 14-10-2003, 21:47
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by redje
Een kapotte achteras door tegen die paaltjes te rijden is eigen schuld, Dimitri wil gewoon dat de piloten t circuit niet beginnen 'verhuizen', dat gebeurt anders enorm hard, ik heb t zelf een bikke gedaan op een stuk da nie vaststond.

En scorebord is electrisch hé, zo'n zaken kunnen wel eens kapot gaan, t ws pas gerepareerd, maar t heeft nie mogen zijn.

En ik wil hier niet beginnen schelden hoor, maar ik vind het totaal ongegrond wat hij beweert.

En gikke, no offence maar t niveau van de bokkencup ligt wel veel lager dan dat van de 24uursraces. Da's eerder à la MAK, en op 24uursraces rijden toch veel piloten uit echte competities mee. Een klein vb. int weekend was er een race van goudenf1 en daar reden piloten van Sloebs racing mee, da's freedom challenge, Giovanni, Stefaan en ik waren ongeveer ne seconde trager. Als men verder dan t podium kijkt, was da minstens 2 seconden.
Meneer Redje ik heb u nog nooit op een bokkencup wedstrijd gezien, dus moeilijk oordelen dan me dunkt, dat het niveau zeer hoog lag daar zijn we het (denk ik) allemaal over eens...

Waar ik echter meer problemen mee heb dat dingen die hier gepost worden zomaar gekopieerd worden naar een ander forum waar de originele poster bijna niet opkomt... dus zich niet kan verdedigen tegen "lullige" uitspraken... sorry voor mijn taalgebruik maar sommige moeten echt 2 keer nadenken voor ze iets doen, want dit maakt een deftige discussie bijna onmogelijk.
Reply With Quote