View Single Post
Old 14-10-2003, 22:39
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular

Wie heeft hier een vergelijking gemaakt tussen de 24u van FKI en andere wedstrijden ? Ik in elk geval niet ! Maar ja, iedereen heeft recht op zijn eigen mening, dus als ik me niet vergis, heb ik dat ook. Ik ga in geen geval mijn mening aanpassen na jullie commentaren, doch ik trek wel degelijk mijn conclusies over personen die zomaar zaken gaan quoteren naar andere fora. Ik weet ook wel : op elk forum zullen discussies uitgelokt worden, dat is nu eenmaal één van de kenmerken van fora. Maar hou ze dan ook binnen het betrokken forum, en ga niet zomaar mensen een dolk in hun rug steken, door achter hun rug te handelen op andere fora. Ik sta steeds open voor een gefundeerde discussie, maar dit gaat wel mijn petje te boven. Ik respecteer ieders mening, maar kan zeer moeilijk begrijpen dat meningen zomaar overgeheveld worden van her naar der.

Wat mij betreft : einde verhaal, het loont toch de moeite niet. Of hoe zegt het spreekwoord het ook weer ? "Wat baten kaars en bril, als de uil niet zien wil?" Kaars en bril werden reeds geruime tijd geleden gegeven aan FKI, via diverse kanalen, organisatoren en andere instanties, doch een oogarts blijkt er toch nog steeds welkom te zijn!
Reply With Quote