Quote:
Originally posted by redje
Een kapotte achteras door tegen die paaltjes te rijden is eigen schuld, Dimitri wil gewoon dat de piloten t circuit niet beginnen 'verhuizen', dat gebeurt anders enorm hard, ik heb t zelf een bikke gedaan op een stuk da nie vaststond.
|
mijn beste,
ik was niet echt van plan mij te moeien maar als u niet weet waarover u spreekt, zwijg dan. Dat paaltje stond op een slechte plaats, hetgeen door de uitbater van FKI ook is toegegeven, echter maar na een ongeplaatste reactie aan mijn adres. Wij treffen dan ook geen schuld en uw reactie is eveneens ongepast.
Bovendien vond de uitbater van de karting het nodig mijn naam al door het slijk te trekken tijdens de breifing niettegenstaande ik een klant van ongeveer € 2500 per jaar ben. Hij zou beter moeten weten. Ik ga dit geld dan ook elders uitgeven als er geen verontschuldigingen volgen.
Daarnaast was er de door JFL geciteerde reactie van een zijner marshals, wat mij ook behoorlijk geërgerd heeft. Meer dan wat verward in de banden staan kon ik jameer genoeg niet meer.
Hoewel de reactie van Mistery misschien wat op het scherp van de snee is, zit er zeker een kern van waarheid in. Diegenen die € 1500 neertellen voor een 24 uren zijn in de eerste plaats klanten en dan is een klantvriendelijke houding volledig op zijn plaats; dit mis ik echter op FKI. De uitbater denkt immers dat hij 'baas' is; en dat is hij niet, tenminste niet ten overstaan van zijn klanten. Klant is koning zegt een oud spreekwoord en dan hoeft er geen keizer meer op te dagen...
Dit alles roept bij mij herinneringen op aan een intern conflict binnen FKI, niet toevallig ook opengebarsten vorig jaar op de 24 uren. Toen reeds gingen beweringen in de aard zoals boven geciteerd door een aantal paddockers, over de tongen.
Ik wil hier echter niet het proces voeren van deze of gene maar waar rook is, is ook vuur,
Blue Knee