Quote:
Originally posted by Mistery
Wie heeft hier een vergelijking gemaakt tussen de 24u van FKI en andere wedstrijden ? Ik in elk geval niet ! Maar ja, iedereen heeft recht op zijn eigen mening, dus als ik me niet vergis, heb ik dat ook. Ik ga in geen geval mijn mening aanpassen na jullie commentaren, doch ik trek wel degelijk mijn conclusies over personen die zomaar zaken gaan quoteren naar andere fora. Ik weet ook wel : op elk forum zullen discussies uitgelokt worden, dat is nu eenmaal één van de kenmerken van fora. Maar hou ze dan ook binnen het betrokken forum, en ga niet zomaar mensen een dolk in hun rug steken, door achter hun rug te handelen op andere fora. Ik sta steeds open voor een gefundeerde discussie, maar dit gaat wel mijn petje te boven. Ik respecteer ieders mening, maar kan zeer moeilijk begrijpen dat meningen zomaar overgeheveld worden van her naar der.
|
Als verantwoordelijke van het andere betrokken forum kan ik al zeggen dat we het betreuren dat dit is gebeurd al hebben we natuurlijk de handelingen van onze eigen forummers niet in handen. Maar ik ben er vrij zeker van dat Redje niet aan de mogelijk gevolgen heeft gedacht bij zijn copy/paste actie.
Quote:
Wat mij betreft : einde verhaal, het loont toch de moeite niet. Of hoe zegt het spreekwoord het ook weer ? "Wat baten kaars en bril, als de uil niet zien wil?" Kaars en bril werden reeds geruime tijd geleden gegeven aan FKI, via diverse kanalen, organisatoren en andere instanties, doch een oogarts blijkt er toch nog steeds welkom te zijn!
|
Och, wat mij betreft loont het de moeite wel aangezien ik nu net één van de mensen ben die de afkeer jegens FKI helemaal niet begrijpen kan. Ik zie niet in waar FKI kaars en bril zou nodig hebben eerlijk gezegd. In mijn ogen is het toch nog één van de weinige kartings die regelmatig moeite doet om het zijn piloten zo veel mogelijk naar de zin te maken. (circuit drie keer op de week verleggen ten koste van de rug van de marshalls, circuit volledig nat spuiten om de mensen de kans te geven te komen oefenen op een spekglad circuit, alle bescherming van de karts halen met risico op meer eigen kosten,...) Ik zou het veel andere uitbaters eens willen zien doen, ze verklaren ons zot.