View Single Post
Old 15-10-2003, 11:41
Flitser's Avatar
Flitser Flitser is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by joost Dat paaltje stond op een slechte plaats, hetgeen door de uitbater van FKI ook is toegegeven, echter maar na een ongeplaatste reactie aan mijn adres.
Ik kan begrijpen dat als je de ene kart na de andere de technische zone ziet inrijden met een geplooide achteras (en dat tijdens de oefenritten) en je zit met vorig jaar in je achterhoofd dat de moed dan toch wel even tot in je schoenen zakt en dat je dan even boven je theewater gaat. Jammer voor de eerste persoon die dan in de buurt kwam, ik was blij dat ik het niet was...

Quote:
Wij treffen dan ook geen schuld
En Dimi heeft zich dan ook verontschuldigd... of vergis ik mij?

Quote:
Bovendien vond de uitbater van de karting het nodig mijn naam al door het slijk te trekken tijdens de breifing niettegenstaande ik een klant van ongeveer € 2500 per jaar ben. Hij zou beter moeten weten. Ik ga dit geld dan ook elders uitgeven als er geen verontschuldigingen volgen.
Heb ik dan iets gemist?
Eerlijk waar, ik kan hier niet volgen.
Joost, je kent Dimi toch zelf al lang genoeg dat hij regelmatig sarcasme gebruikt. Als je hem niet kent kan dit zeer raar overkomen maar wij weten beide toch wel beter niet? Ik weet trouwens niet over welke opmerking je het hebt en zou graag meer info hebben.

Quote:
Hoewel de reactie van Mistery misschien wat op het scherp van de snee is, zit er zeker een kern van waarheid in. Diegenen die € 1500 neertellen voor een 24 uren zijn in de eerste plaats klanten en dan is een klantvriendelijke houding volledig op zijn plaats; dit mis ik echter op FKI. De uitbater denkt immers dat hij 'baas' is; en dat is hij niet, tenminste niet ten overstaan van zijn klanten. Klant is koning zegt een oud spreekwoord en dan hoeft er geen keizer meer op te dagen...

Blue Knee
Dimi is vriendelijk tegen zijn klanten, of die nu 2500 euro meebrengen of niet. Anderzijds schrikt hij er ook niet voor terug om zijn beste klanten terecht te wijzen en dat soms met harde woorden en dat dwingt bij mij respect af en niet bij mij alleen trouwens. Maar hey, niemand is zonder fouten, en misschien is Dimi hier wel degelijk over de schreef gegaan, daar kan ik nu niet over oordelen.
Maar zoals elk zijn mening mag uiten: FKI blijft bij mij één van DE indoorkartings; eentje waar kwaliteit nog steeds belangrijker is dan kwantiteit. Dimi blijft een geval appart, maar zo heeft ieder mens zijn voor- en nadelen... is het niet Joost?