View Single Post
Old 28-10-2003, 21:09
BODI's Avatar
BODI BODI is offline
De Paddock Rookie

Question

Een klein vraagje:
Hoe zit het eigenlijk met de schade als er een ongeval gebeurt?

Ik bedoel, indien er meerdere voertuigen bij een ongeval betrokken zijn, betaalt dan iedereen zijn eigen schade of wordt er gekeken naar wie er in 'fout' zou zijn?

Indien iedereen zijn eigen schade betaalt, hoe weerhou je dan de cowboys met een wrak van +/- 100 Euro ervan om onverantwoorde risico's te nemen en je van de baan te 'kuisen'. Voor de rest kan ik met dat systeem wel leven, hoor.

Ok, normaal gezien zijn er voldoende marshals die de rijders in het oog houden maar een aantal free driving sessies geleden (het goot toen bakken water) was er toch een pipo met een golfke die me serieus op de zenuwen werkte. (Dat was trouwens de enige mindere ervaring die ik op de free driving dagen heb mogen meemaken)

Pipo, U mag mij gerust terug voorbijrijden, ik heb geen zin om mijn auto te riskeren, me opzettelijk van de baan proberen rijden hoeft echt niet. Het spijt me heel erg dat ik rapper was en U, Pipo, voorbij gereden ben; ik had moeten weten dat U dit niet fijn zou vinden.

Nogmaals, alle 'free drivings' - behalve tijdens dat ene incident - waren trouwens wel fantastisch en tof, maar graag toch een waakzaam oog tegen eventuele johnies, pipos en andere onsportievelingen. Als ik dan toch mijn wagen tegen een obstakel moet parkeren (laat me even de ogen dichtknijpen en wensen van niet), dan doe ik dit liever zelf - zonder helpende hand - in een 'echt' accident.

Enfin, ik hoop dat ik vrijdag terug een aantal toffe beelden zal kunnen maken - de camera wordt terug gemonteerd - om daarna op mijn webstekkie te kunnen posten.

Tot vrijdag!
Reply With Quote