View Single Post
Old 01-11-2003, 11:42
BODI's Avatar
BODI BODI is offline
De Paddock Rookie

Ik heb 1 uur aan opnamebeelden. Ik probeer dit weekend te editeren zonder al te veel van mijn eigen schuivers eruit te filteren

Ben 2 keer serieus geschoven en dan nog eens 2 keer bochtje afgesneden

Het in orde brengen van de camera heeft wel voor wat kopbrekens gezorgd. Bij aankomst en laatste controle van het materiaal bleek ineens mijn filmbandje om zeep te zijn, en volgens de wet van Murphy had ik natuurlijk geen reserve bij. Ben dan in vliegende vaart naar een fotozaak in de buurt gereden om alsnog opnames te kunnen maken (ik hoop dat 'ze' van mij ook geen opname gemaakt hebben ) . Dat is gelukt maar ik was dus maar op de baan om 16u20. Heb gereden tot 17u55.

Had nu nieuwe banden (Goodyear Eagle F1) en die maakten een ongelooflijk verschil. Het waren nogthans geen regenbanden, ben benieuwd wat die dan nog op het droge zouden doen...
Ben ook benieuwd naar mijn rondetijden..

De Fons heeft zich ook ongelooflijk geamuseerd, die vond dat schuiven blijkbaar wel plezant .

Wat ik nog wou vragen is of er mensen zijn die hun wagen in actie op het ge-editeerd filmpje willen terugzien. Ze moeten dan wel gereden hebben tussen 16u20 en 18u en hun type wagen even op het forum zetten zodat ik weet naar waar ik moet uitkijken.

Uiteraard komen alle geregistreerde schuivers sowieso in de compilatie terecht .

't was weer heel plezant!

Andy,

Ik weet niet of ik veel van uw tips heb opgestoken, ge moet dat dan maar zelf eens verifieren op de beelden.

Binnen een paar dagen post ik wel waar ze te bekijken zijn.

Vriendelijke groeten,

BODI.
Reply With Quote