Quote:
Originally posted by A.J.
BODI gaat zich die dag bezig houden met het maken van ERAN RACING : THE MOVIE, een kortfilm waarmee we tot in Cannes en Hollywood in de prijzen gaan vallen
|
Oei, Sta me dan toe nog even het volgende op de juiste plaats te
koppie-pasten 
.
Op de laatste Eran Racing track days zijn er steeds cameras van deelnemers aanwezig geweest. Deze leveren soms spectaculaire en interessante beelden op, die dan gemonteerd worden, om vervolgens de basis te vormen van een of ander internet filmpje.
Veel deelnemers vinden het tof later een of ander visuele herinnering te hebben. Uiteraard, wie vindt het niet plezant om zijn wagen door de bocht te zien scheuren met himself achter het stuur.
De betreffende filmpjes zijn echter bijna altijd vanuit 1 camerastandpunt – logisch, er is meestal maar 1 camera – gefilmd.
Voor de volgende Eran Racing track day, op 6 februari, had ik graag een samenwerking willen organiseren. Als de mensen die anders individueel telkens filmen, nu eens afspreken om samen te filmen en de beelden uit te wisselen. We zouden dan cameras kunnen verdelen over het circuit om zo meer van de gebeurtenis te registreren. Daarom probeer ik nu al een tijdje geinteresseerden met een digitale camera zich te laten melden.
Op het einde van de dag, kan dan de digitale data ( eventueel gecompresseerd ) uitgewisseld worden, door ze centraal te verzamelen en op DVD te branden ( ik heb de apparatuur en de krachtige PC ter beschikking ) . Iedereen zou dan de totale beelden ( ook van de andere cameras ) kunnen meekrijgen. Het grote voordeel is meer beelden en camerastandpunten. Eventueel volgende internet- of thuisfilmpjes zullen nog een stuk knapper zijn. Bovendien kan Eran dan deze beelden gebruiken om hun dagen nog populairder te maken…
6 Februari lijkt nog ver weg maar als we dit goed willen aanpakken lijkt een goeie organisatie geen overbodige luxe.
6 FEBRUARI: OPROEP VOOR FILMERS MET CAMERA DIE BEELDEN WILLEN UITWISSELEN
Liefst digitale camera met DV uitgang, Firewire of USB 2.0 verbinding (breng eventueel windows 2K device drivers mee). andere mag ook, maar dan ik die beelden niet ter plaatse digitaliseren.

Stuur me op voorhand een mailtje zodat ik weet welke stormloop te verwachten

.