Quote:
Originally posted by kartboyke
We geven gewoon nu veel meer zwart omdat het te bont wordt gemaakt met de nieuwe karts.
Het is schandalig hoe de mensen hiermee rijden.
Er wordt ook uitdrukkelijk gezegd in de briefing dat er streng zal worden opgetreden voor botsen of onverantwoord rijden.
Wij zien echt veel dingen hoor, geloof me, ook ervaren piloten.
Je kan eens een duwtje geven om te zeggen dat je er bent, maar de laatste tijd is dit duwtje direct een duw in de kant geworden.
Dit willen we echt wel voorkomen, anders gaan de karts snel versleten zijn.
greetz kartboyke
Ik hoop dat jullie dit een beetje begrijpen
|
Dat jullie de karts willen 'beschermen' kan ik 100% begrijpen. Ik rij liever met een kartje dat nog iet of wa marcheert dan een waar iemand bvb. de koppeling kapot rijdt.
Maar, ik had bvb. voor dat ik geduwd werd in de quali en dan die voor mij aantikte, waardoor die bijna haaks op de baan stond. Logisch dat ik daar geen zwart voor krijg. Ik kon daar niets aan doen, tijdens de race heb ik enkele keren mn reactievermogen serieus moeten aanspreken om niet te botsen, doordat mensen voor mij nogal rare toeren uithaalden bij t dubbelen. Nu, feit is dat Gerrit ook zo'n kettingbotsing had en daar wel zwart voor kreeg. Ik moet wel zeggen dat ik het enkel van hem weet, feiten kunnen dus wat vertekend zijn.