View Single Post
Old 15-12-2003, 21:33
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally posted by TiBo
Blijft het feit dat:

- de media op onaanvaardbare wijze wordt bespeeld (al heeft de gemiddelde europeaan het ondertussen al wel door).
- Sadam een amerikaans product is (net als Bin Laden!).
- Sadam niets te maken heeft met 911
- terroristische cellen naast elkaar functioneren en niet onder elkaar (er is geen hiërarchie, wel een diepgewortelde overtuiging).
- Bush binnen enkele maanden wil herkozen worden.
Geen enkele oorlog is "zuiver" op de graat, er tellen altijd wel andere belangen mee. Daarin geef ik je 100% gelijk.

En dat er andere en misschien wel gevaarlijkere gekken op onze aarde rondlopen dat Saddam Hoessein, is ook een feit. Ik had het trouwens voorheen al over Bin Laden.

Dat Hoessein NIETS te maken heeft met 911 is jouw interpretatie, en ik kan je natuurlijk niet het tegendeel bewijzen (anders zou ik beter voor de CIA gaan werken) maar volgens mij zijn er toch wel degelijk connecties tussen hem en Bin Laden.

Dat de terroristische acties niet ineens zullen wegvallen heeft zowel het verleden (Israël, Ierland, ...) als het heden (reeds 2 zware bomaanslagen vandaag in Bagdad) bewezen. Maar het daarom maar op zijn beloop laten "omdat er toch niets aan te doen is" vind ik helemaal te gek voor woorden. De USA heeft dan misschien meer dan alleen "edele" beweegredenen, ze proberen er toch iets aan te doen en het kost verdorie veel geld. Geld dat Bush zou kunnen uitsparen als hij niets deed zodat hij het bij een herverkiezing misschien heel wat makkelijker gehad zou hebben. Toch kiest hij deze weg. Ik weet wel, de arrestatie van Hoessein zal hem nu ook wel geen windeieren leggen. Toch vind ik het overdreven om Bush met Saddam te vergelijken. Er vallen bij een oorlog nu eenmaal altijd slachtoffers aan beide kanten en ik ben de laatste om Bush op een verhoogje te zetten als "DE goeie". Maar ik sta toch liever aan zijn kant dan aan die van Saddam hoor...

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote