Thread: Pocketbiken
View Single Post
Old 18-12-2003, 21:35
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Gisteren dus de eerste maal op een pocketbike gezeten...................ennuh, NIET op mijn bek gegaan. Alhoewel enkele toeschouwers wel die ijdele hoop koesterde

Tja, het is toch wel een aparte ervaring, had nog nooit eerder op een motor of een brommer gezeten (behalve die ene keer op een illegaal spaans brommertje op een franse camping )

De eerste 3 bochten lukten niet eens, maar had in de gaten dat meehangen de boodschap was. Langzaam kwam de snelheid erin op de rechte lijn..........en daarna ook in sommige bochten. Het geeft toch wel een apart gevoel, dat meehangen in die bochten. Echter gebrek aan technische vaardigheid voorkwam dat ik met rechts kon remmen...............heb dat wel geprobeerd, maar i.p.v. remmen gaf ik gas bij Resultaat was dat ik me vastreed in de banden...........maar ik bleef wel zitten!!

Vandaag wat pijnlijke liezen, voor de rest geen bulten of schrammen...........
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote