Hallo iedereen,
zo de voorlaatstewedstrijd zit er op, na 2 ontgochelende wedstrijden hebben wij terug het juiste spoor gevonden!!!!
toen wij donderdag toekwamen dachten we dat al onze problemen opgelost waren. Maar niets was minder waar, tijdens de eerste crono's bleek er juist niets opgelost!!!! hetzelfde probleem als in assen en de 24 uren. wij waren einde raad!!!!
gelukkig heeft de jurgen van ad racing ons een helpende hand toegeworpen en ons met raad en daad bijgestaan. wij hebben nu in onze biemer een benzinesysteem gestoken zoals er in de fabrieksporsches zitten, en weet ge wa , het probleem is opgelost, hierbij wil ik in het bizonder de jurgen van ad bedanken voor de hulp!!!!!! wij reden nog niet op onze normale snelheid doordat we nu meer benzinedruk hebben dan vroeger en de motor draaide te rijk, volgende koers zullen we een nieuwe programatie hebben en zal onze wagen toch een stuk sneller zijn. Maar kom we zijn al zeer tevreden dat we terug op "ground zero" zitten..... en wij verzekeren u, wij zullen alles terug degelijk en goed opbouwen, nu wil ik ook iedereen bedanken die is komen suporteren voor mij of voor een ander.... in het bizonder aan sennake en werner, die mij personelijk zijn komen begroeten, iedereen van op het forum die naar zolder komt moet zeker een bij mij langs komen om kennis te maken.
zo dat was het zowat, groetjes aan iedereen en tot volgende race.
Iedereen die foto's heeft van onze wagen of andere wagens van de belcar kan die altijd in mijn fotoalbum plaatsen op mijn website. mijn adres is communities.msn.com/vbeernaertbelcar
groetjes de vinnie