Van paddocker Vertigo Streiff kreeg ik enkele foto's binnen van de Viper van US Carworld Racing, die staan dus online. Naast die prachtige Viper heeft paddocker Vertigo Streiff ook enkele babe-foto's meegeleverd. Ik zou een egoïst zijn als ik die niet online zou zetten  Die staan er dus ook bij, Vipers en T..... wat wil een mens nog meer
Klik op deze link voor al dat moois !
Nu ook bevestiging op autosport.nl m.b.t. de US Carworld Viper
Quote:
Het programma van het team is nog niet helemaal rond, maar voorlopig hebben wij enkele geselecteerde wedstrijden van de Dutch Super Car Challenge op het programma staan, en wij overwegen eveneens aan enkele BELCAR evenementen deel te nemen, aldus Dubois.
Voor de Belcar beschikt Dubois over een voorlopige homologatie. Verder overweegt het team een deelname aan de 24Uren van Zolder of Francorchamps met de RT10 Competition Coupe. www.autosport.nl
|
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Last edited by Mark; 19-01-2004 at 19:03.
|