Het was een heel leerijke dag, bijna alles wat er verteld werd was nieuw voor mij. De uitleg over de verscheidene serie's vond ik duidelijk, en voor ik het wist (ik weet niet of het bij de anderen ook zo was), was het al middag. Dan maar even in het stad een spaghetti gaan eten, en dan even een klimparcours gaan afleggen (hoe die wagen het uithield met zo'n lading aan boord was me een raadsel

)
Daarna terug naar het klaslokaal (welke heel knap was afgewerkt), en nog snel even de laatse klasse's afgewerkt. Daarna kwam de uitleg over het instappen in de sport zelf, met uitleg over licentie's, sponsor's en alles wat erbij komt. 20 voor 5 was Johan er dan mee klaar, en was hij enigsinds trots dat hij het in 20 minuten sneller dan verwacht had klaargespeeld. Maar dat was zonder Werner gerekent, die hem erop attent maakte dat er nog een hoofdstuk vergeten was, namelijk hoe je kunt testen welk soort piloot je eigenlijk zelf bent. Grafiekje op bord zetten, daar nog eentje over en dan twijfel wat wat nu is
Even herbeginnen, en na nog wat gesukkel waren we gekomen waar me moesten zijn: nl. een duidelijk zicht op de verschillende curves
Enig nadeel: het was echt vechten om een plaatje op de voorste rij