Het is inderdaad mogelijk dat deze contacten voortvloeien uit de wedstrijden van ROOS in de BELCAR. Hoe het juist in zijn werk zit weet ik niet.
Eén van de hangijzers is inderdaad dat de teams, mogelijks, niet de nodige budgetten hebben (of willen vrijmaken) om deze verre verplaatsing te maken. Aan de andere zijde zou het van de BELCAR-organisatie joviaal zijn als zij het geld dat zij van het ZWEEDSE circuit krijgen om de BELCAR naar hun circuit te lokken, ter beschikking stellen van de teams.
Er is echter nog geen beslissing genomen. Er zou een kleine kans bestaan dat dit initiatief zou slagen.
Het is inderdaad ook zo dat de BELCAR in het buitenland een mooie uitstraling heeft. Tot op heden heb ik elke verplaatsing van de BELCAR naar het buitenland meegemaakt. (3X ASSEN, 1x DIJON, 1X ZANDVOORT). Tijdens deze BELCAR-verplaatsingen viel het me telkens op dat de gastheren onder de indruk waren van de BELCAR. Zo zaten er steevast meer toeschouwers op de tribunes dan tijdens de plaatselijke, nationale wedstrijden.
Eén ding is zeker : ook in 2002 zal ik de buitenlandse verplaatsing maken. Ik reserveer alvast nu een plaatsje in mijn budget.
Kandidaten zijn altijd welkom.
En nu maar wachten op de kalender BELCAR 2002.
C U
|