View Single Post
Old 23-05-2001, 13:48
Alain's Avatar
Alain Alain is offline
De Paddock Regular

Ik denk dat MS dit jaar aan het langste eind zal trekken maar om over de komende jaren al te speculeren lijkt me wat overdreven. Zoals reeds meermaals bewezen komen na enkele vette jaren terug enkele magere en dat kan bij Ferrari ook gebeuren. Er moet niet alleen rekening gehouden worden met Williams en McLaren maar vergeet Renault niet! Dit jaar is het hopeloos maar als ze in de F1 terugkomen is het voor wereldtitels bij piloten en constructeurs. Ze zijn er de vorige keren in geslaagd, dus waarom nu weer niet. Ook Honda is terug en ze hebben een indrukwekkend palmares opgebouwd tijdens die 8 tal jaren in de jaren '80 en '90. Qua piloten zal Montoya toch wel het gebeuren gaan domineren de komende 10 jaar. Ik denk dat de grootste concurrentie voor hem Trulli, Raikkonen en Heidfeld zal zijn ( de huidige toppers weliswaar buiten beschouwing gelaten ). Daarbij zal Antonio Pizzonia de rangen ook wel vervoegd hebben en denk ik dat Helio Castroneves ook in de F1 zal zitten. Allee, nog enkele spetterende jaren voor de boeg :-)
Reply With Quote