Thread: fotografie
View Single Post
Old 08-05-2004, 13:19
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

't is toch echt niet te schatten. Ik ben amateurfotograaf, neem foto's van achter 'de'n draad' en zal dat blijven doen. Het leuke is immers naar goede plekken op zoek te gaan, van waar je mooie foto's kan nemen. Wie zoekt die vindt, alhoewel er op Zolder niet zo veel zijn maar toch, je kan dan met foto's naar huis die anderen niet hebben. Want waar veel fotografen staan, trek ik geen foto's. Die zijn dan toch quasi allemaal van op dezelfde locatie getrokken.

Mijn boodschap aan álle amateurs is, betaal die 10 of 15 euro entree nu eens, trek leuke foto's voor je zelf, post die op je eigen website en als je écht goed bent, zal je vroeg of laat wel opgemerkt worden en zal je eventueel de mogelijkheid geboden worden om het iets professioneler te doen. Leer gaan vooraleer je kan lopen. Kwaliteit komt altijd bovendrijven en je moet altijd onderaan de ladder beginnen. Velen zijn geroepen maar weinigen uitverkoren. Be the best en je zal vroeg of laat wel de vruchten plukken van je jarenlange amateurwerk.
Reply With Quote