![]() |
|
|
||||
|
||||
GT4 - Fotoshow!!!
Kleine aanpassing, vanaf nu is de "fotowedstrijd" afgeschaft en vervangen door een "fotoshow". Men mag wekelijks maximum 3 foto's posten die kaderen binnen een bepaald thema.
De regels: - Iedere deelnemer mag maximum 3 foto's posten. - De foto's mogen niet aangepast worden met Photoshop of een ander bewerkingsprogramma. Voila, dat was het zo ongeveer. ![]()
"The process of thought is actually to slow for this car. If you have to think about how you are going to react it's already to late." W. Rohrl over de Audi Quattro Sport E2 Last edited by Rohrl-fan; 25-01-2006 at 14:46. |
|
||||
|
||||
Bij deze alvast mijn inzending:
Wedstrijdfoto: ![]() Eervolle vermelding: ![]() ![]() En nu de rest nog, hé! ![]()
|
||||
|
||||
Ik speel wel zelf niet mee, zonder console is dat nogal moeilijk, maar ik geniet wel van de mooie foto's. Misschien is het leuker om wekelijks een winnaar te kiezen, is maar een klein voorstel hoor. Misschien is het zelfs mogelijk om een klassement bij te houden??
In ieder geval, ik wens iedereen veel fun en veel succes! Pinzie |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Trouwens, niet meedoen omdat je geen console hebt is geen excuus, hé! Een PS2 met GT4 inbegrepen is nu voor nog geen € 180,- te koop! ![]()
|
||||
|
||||
Sponsors zijn altijd welkom ;-))))
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Bij nader inzien: schenk mij je huidige console en game, en dan kan jij de nieuwe kopen :-p
|
|
||||
|
||||
Hierbij mijn inzending. Ik koos voor de Plymouth Superbird, met de super-foute vleugel
![]() Voorlopig geselecteerd: Runner-ups
|
||||
|
||||
We zullen het maar bij deze ene keer houden zeker? Aangezien iedereen zoveel post dat de server ze niet kan verwerken, en ze zo niet verschijnen op deze pagina
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Een ideetje: Ik ben zelf sinds deze week aan't deelnemen aan een fotowedstrijd op www.gtplanet.net. Dat is een website/forum enkel en alleen over GT4. Je kan daar zelfs een gallery openen. Dit is de mijne! ![]() Overigens, mijn complimenten. Schitterend werk!!!
"The process of thought is actually to slow for this car. If you have to think about how you are going to react it's already to late." W. Rohrl over de Audi Quattro Sport E2 Last edited by Rohrl-fan; 15-01-2006 at 15:10. |
|
||||
|
||||
Tja, ik was wel geintresseerd, maar het thema was gewoon te ontoereikend in mijn opinie. slechts een baan en een handvol wagens om te kiezen.
Ik heb er enkele, maar ze zijn fantasieloos, omdat het thema mij niet aanstaat. Maar voor the good of the game zal ik ze toch plaatsen, give me a minute.
|
||||
|
||||
1.
2. 3.
|
||||
|
||||
![]() Anders nog 1x proberen? Deze keer zonder thema? Of enkel een bepaald parcours? Wie zou er dan misschien nog interesse hebben om mee te doen?
|
||||
|
||||
Indien de wagens vrije keuze zijn doe ik zeker me met m'n Peugeot-arsenaal
![]()
|
||||
|
||||
Ok voor mij. Maar met 1 vast gegeven ( Mag merk, circuit, type, jaartal, ...) Dat we toch een idee hebben met welke foto's we kunnen meedoen.
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|