![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Hoi ik ben bezig met het maken van een pagina over Spa-Francorchamps.
http://members.tripodnet.nl/racefrancorchamps/home.htm Nu is mijn vraag aan jullie, of jullie mij kunnen zeggen wat in jullie ogen anders kan of waar meer aandacht aan besteed moet worden. De groetjes, CKJ. ![]() |
|
||||
|
||||
ik weet niet of het normaal is maar onder kalender 2002 kan je naast het evenement op een icoontje klikken, en die link naar foto (denk ik) werkt niet bij mij
|
|
|||
|
|||
Re: Circuit Spa Francorchamps
Quote:
6-7 april = voorlopig alleen karting 4-5 mei = RMU Classic en niet 6 en 7 mei 22-23 juni = voorlopig alleen karting Kalender (2) Je kunt naast het evenement op een icoontje klikken, en die link naar foto's (denk ik) maar dat werkt niet. Veel succes met je Nederlandstalige Francorchamps website RJ |
|
|||
|
|||
Circuit Spa Francorchamps
Link foto's werkt maar opent een nieuw window.
links achter kalender werken nog niet omdat de subpagina's nog niet af zijn, vanwege dat er nog niet genoeg informatie is over de evenementen. en bedankt voor de data zal ze even controleren. CKJ. |
|
||||
|
||||
wat betreft de kalender van de fun cup is er een verandering opgetreden. de koers die normaal voorzien werd voor het tweede weekend van september is verschoven naar oktober, mb 11-13/11 in Francorchamps. dit is een koers voor het EK en BK VW Fun Cup,
de koers op 20-21/04 is een koers uitsluitend voor het Belgisch Kampioenschap VW Fun Cup |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|