![]() |
|
|
||||
|
||||
DTM: sunday, raceday
Net terug van een doorregend circuit van Zolder. Gedurende heel de dag heeft het er geregend en dat was aan het aantal schuivers te merken! Ik vond het gewoon REUZE goed. Eerst al voor 13 EUR betaalt voor inkom en paddock! Het goedkoopste ticket en dan is vriendelijk naar de vrouwtjes gelachen die moesten controleren en klaar!(ofwel waren ze nog wat moe want we waren al vrij vroeg daar) Dan direct een pitwalk gedaan en pas toen we het aan het eind waren werden we eruit gestuurd (da mocht blijkbaar niet, we vonden het al raar da wij alleen daar rondliepen...) Tijdens de warm-up voor het eerst kennis gemaakt met de sound van die v8'en, ik moet zeggen een scherp geluidje voor een achtcilinder! Dan nadien onze pitwalk nog eens overgedaan en nu mochten we wel wat langer blijven. Tijdens de race de ene schuiver achter de andere, ik denk dat buiten de eerste drie iedereen er wel eens is afgegaan. De kwalificatierace was volgens mij al vroeger gedaan dan verwacht door de klapper van Yves Olivier en in de echte race is er bijna evenveel zonder als onder de pace-car gereden.
uiteindelijke uitslag na een zwarte vlag voor Bartels die aan de leiding reed maar volgens mij in de pits door het rood is gereden onder de sc-procedure 1 Aiello 2 Abt 3 Schneider |
|
||||
|
||||
17.25 ook net terug van DTM 1woord : FANTASTISCH !!!
echt waar super goed ; spijtig van de regen maar soit ! 46€ neergeteld voor ticket // op alle tribunes gezeten en dus ook regelmatig droog gezeten Race dtm ; Qual spijtig crash van Y.O maar dan de hauptrennen leuk . wederom crash van Tomcyzk in chicane waardoor weer SC (voor den duizend en éénste keer) op einde nog spectaculaire crash van CA die vloog nogal ! en dan rode vlag pitwalk was intressant ! hebben jullie ook gezien als ze de motoren laten warm draaien dat de monteur zijn schoenen uitdoet om in de auto te stappen ![]() Porsche Supercup zalige crash van Lieb (de UPS -Porsche) Formule ADAC BMW een paar leuke schuivers gezien en volgens mij stond de zoon van rosberg op podium ![]() Lupo's heb ik niet echt meer gezien , was ook niet intressant op einde nog 2 slicks van ABT mee naar huis genomen om als nachttaafeltje te maken ![]() more soon ... (ook foto's)
|
||||
|
||||
Ik denk da ge u op het vlak van die Lupo's toch wel stevig vergist ... Ok, da gaat nie zo rap als DTM, mor der wordt wel stevig gekoerst ...
Ik heb 5 keer zoveel inhaalmanoeuvers gezien bij de lupo'kes dan in den DTM .... Voor de rest wel nen toffen dag gehad ... enkel verdomd zonde van die Safety-Car ... Voor de rest hebek bij BMW nog het een en het ander gewonnen - pet van BMW - halskoord BMW motorsports - CD-houder - ... De crash van Olivier was inderdaad wel de moeite ... ik stond er mee mijnen neus op ... Verbaasd me trouwens dat er op die plek niet meer zijn afgegaan ... want het was een aantal keren nog op het randje van het uitbreken... De rest van de race was eigenlijk behoorlijk saai ... Audi is te sterk voor Schneider ... Door de regen nog een paar uitstapjes door het grind gezien ter hoogte van de eerste linkse ... echter niks ernstig's meer ... airco
|
||||
|
||||
fotokes online op http://users.skynet.be/nascar/dtmzon
|
||||
|
||||
mooi foto's jammer dat ik er zelf niet kon bij zijn
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Van uw verslaggever in de Villeneuve-chicane...
'k Ben waarschijnlijk niet meer origineel als ik zeg dat die DTM's een vet geluid hebben, maar het is dus echt wel zo. 'k Heb nooit veel symphatie gehad voor Huisman, alleen maar al om zen vies bakkes en dikke nek, en daarom heb ik goe kunnen lachen vandaag. Ik denk dat hij in de warm-up een tiental keer gepasseerd is, awel hij is vier keer door't grind geploeterd. Tis trouwens duidelijk dat de mercedessen de lastigste wegligging hebben, zij gingen er het meest uit. En vooral dan het vorig model. Dumbreck heeft er ook veel neffe gereden, ene keer zelfs in ware Rally-van-Kenia-stijl door ne plas in de grindbak gevlogen. Da werd hem nog twee keer nagedaan ook. De races op zich had ik iets spannender verwacht, hoeweel in 't peleton wel toffe duels waren. Maar dien Aiello is gewoon van in de regen te rijden he( BTCC), da ziede, gelijk hij dat chicanneke nam terwijl die ander keihard struggelden... Hopelijk zijn ze volgend jaar terug, met beter weer dan wel liefst. Dan gaat het ronderecord er denk ik ook aan... |
|
||||
|
||||
niks opgevallen?
vrijdag: mercedes geen zijflapjes (aan de achtervleugel) als opel zaterdag: mercedes wel zijflapjes als opel zondag:mercedes geen zijflapjes als opel
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Das dan weer iets om naar uit te kijken hé!!!!
![]()
|
||||
|
||||
even over huisman.
Zaterdag de snelste Mercedes rijder en dat in een oude bak. Vond wendlinger teleurstellend, geldt ook wel een beetje voor Alesi.......dat was toch zo'n regenrijder......
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
MOD: net gecheckt en die flapjes waren in de warm-up. in de race geen spoor van te bekennen.
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() Last edited by Raceboy; 05-05-2002 at 22:19. |
|
||||
|
||||
ik dacht dat de DTM een vast aerodynamisch pakket had, m.a.w. in de loop van het seizoen mag men geen wijzigingen aanbrengen. Kostenbesparend...........m.a.w. ligt Mercedes te klooien met de reglementen?
![]()
|
|||
|
|||
DTM foto's + .....
|
|
||||
|
||||
Re: DTM foto's + .....
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Re: Re: DTM foto's + .....
Quote:
Zou jij het plezant vinden als ze je de hele dag aanklampen met de vraag : "Mag ik met u op de foto." ????? C U |
|
||||
|
||||
DTM was echt de moeite, alleen spijtig van het weer. Heb een gratis modderkuur voor mijn voeten gekregen
![]() Ik stond onderaan de sacramentsheuvel. Buiten de schuivers niet zoveel actie gezien in de DTM. Aiello was wel schitterend in de regen. Schneider heeft zijn talent in de regen ook nog maar eens bevestigd. Zijn derde plaats was geen verrassing. Bij de Porsche Carrera Cup deelde winnaar ex-dtm racer Ronald Asch een tikje uit aan Lieb met een schuiver tot het gevolg. Daarna is hij nog een paar keer van de baan gevlogen. Bij de Formule BMW ADAC cup zat er enen tussen die perse wou blijven doorrijden, ook al sleepte zijn half afgebroken voorvleugel op de grond. Nico Rosberg was op weg naar de zege toen hij in de laatste ronde nog de leiding kwijtgespeelde. Ook spijtig dat die demonstration run niet doorgegaan is. Hopelijk volgend jaar dan.
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|