![]() |
|
|
|||
|
|||
Schaalmodel SRT Corvette
Geachte Paddockers,
Een goede vriend van mijn stiefvader wordt over een paar weken 50jaar. Daarom zijn we opzoek naar een ideaal cadeau. Omdat hij zo'n grote fan is van de SRT Corvette zouden we deze in schaalmodel voor hem willen kopen maar we zitten namelijk met een groot probleem. Het probleem is dat we echter niet zouden weten waar we moeten beginnen te zoeken achter zo'n schaalmodel van deze wagen. Daarom roep ik de hulp van jullie in om ons te helpen met winkels te zoeken (liefst in Limburg) waar ze deze zouden verkopen. Met vriendelijke groeten. |
|
||||
|
||||
Fly heeft die uitgebracht voor op Scaletrix racebanen, en bij carrosserie Vannerum heb ik er is eentje gezien in 1/18de ( leek mij speciaal gebouwd ), maar anders ben ik dat dus nog niet tegengekomen...
![]() Last edited by AlainH; 07-01-2005 at 19:55. |
|
|||
|
|||
Bedankt AlainH, heb je ook een foto van het model van Vannerum?
|
|
||||
|
||||
Revell heeft een model op 1/25 van C5-R in de LeMans uitvoering.
Dat zou je normaal gezien in eender welke goeie modelbouwzaak moeten kunnen krijgen (desnoods bestellen). Wat de decals betreft, die ben ik nog nergens tegengekomen. Misschien kan je die door iemand laten maken. Er zijn hier een paar bouwers die daar goeie ervaringen mee hebben. Succes!
|
||||
|
||||
Probleem bij eigengemaakte decals bij deze wagen lijkt mij de hoeveelheid witte decals op een donkere body.
|
|
||||
|
||||
Op diezelfde site vind je de set terug als decals bestemd voor de Revell kit op 1/24.
Kijk onder FMM - Decalques en scroll naar beneden. Succes!
|
||||
|
||||
Quote:
Greetzz.. Corvetteboy
|
||||
|
||||
Als je eind van de maand naar de racing show in Luik gaat, daar hebben die jongens een stand. Kan je onmiddellijk vragen of ze hem gemonteerd leveren of niet.Info staat hier
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|