![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
In 2005 zou er ook een DBR9 (3) in zitten. ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maar ik zal het spel hoe dan ook kope!!!!!
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
he? ik dacht dat Blimey het oude Simbin was?
|
||||
|
||||
Verkeerd gedacht
![]() |
|
||||
|
||||
zes taan nu ook op www.fragland.be , ale denk dat het dezelfde zijn.
|
||||
|
||||
Quote:
Ze missen de screens in regenweer... Bron: www.blimeygames.com |
|
||||
|
||||
Ik vind dat er te veel reflection is bij regenweer. De weerspiegeling is quasi een perfecte auto. Dit soort eyecandy kan er wel leuk uitzien op screens, maar als je in-car gaat rijden merk je daar toch niets van. De eisen voor een videokaart zullen waarschijnlijk vrij hoog gaan liggen.
Op onderstaande screenshot zie ik trouwens dat de schaduw van de bomenlijn op de track niet helemaal correct is. De zon zou recht voor je moeten staan, en om de schaduw zo lang te maken (lijkt me trouwens véél te lang) gaat de zon juist boven de boomtoppen moeten staan. Op die plaats zie ik enkel donkere wolken. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
mja, het is hetzelfde soort weerspiegeling als in SCGT, het eerste game van ISI waarvan simbin de engines leent
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Quote:
|
|
||||
|
||||
het is niet dezelfde engine als SCGT
![]() de engine is geleend van dezelfde makers, maar heeft technisch gezien niks meer met SCGT te maken ![]() maar idd, in die eerste ISI spellen waren de reflecties te fel, bij nat weer was de weg (zoals hier) net een spiegel
|
|