![]() |
|
|
||||
|
||||
Seat Cupra, bangelijk masjientje
Kheb een nieuw "autoo'tje" gevonden dat ik best wel zie zitten.
De Seat Cupra Ge hebt de Ibiza Cupra De Ibiza Cupra R En de Leon Cupra. In feite vinne de Ibiza-Cupra R wel et schoonste ![]() ![]() De auto heeft 180PK
|
||||
|
||||
Spijtig voor u One, maar deze wagen is niet meer in productie. De nieuwe Ibiza is er. Van de Leon bestaat inderdaad de Cupra, maar ook de Cupra R. Deze laatste is een kanon: 250 pk. Het probleem is dat de Cupra's enkel maar per toeval in België geraken. Spijtig... We hebben thuis zelf een Leon, en das echt wel een fantastische wagen. Ook al is het maar een 1.9 Tdi (90pk), tgaat toch redelijk vooruit.
|
|
||||
|
||||
Klopt, i know
Tis een engelse wagen als ik me niet vergis, en er zijn er maar 70 van gemaakt.
|
||||
|
||||
Er bestaan zelfs Cupra-varianten van de Cordoba. Maar dat soort wagens slaagt er nooit in om tot hier in België te geraken. Waarom weet ik ook nie
|
|
|||
|
|||
Die Léon Cupra R is 'maar' 210pk. Hier vind u de press release: http://www.vwvortex.com/news/index_leon_cupraR_2.html
In het vervolg, als je VAG informatie nodig hebt, dan weet je de site: http://www.vwvortex.com . We hebben de pr's altijd 15min vroeger dan iedereen, omdat we de press servers van volkwagen kunnen hacken. PJ |
|
||||
|
||||
En daar ben je fier op of wa?????
Goe bezig, zou ik zeggen! |
|
|||
|
|||
Volkwagen vind het toch niet erg. Het was wel wat anders voor www.swedespeed.com . Volvo kon het niet waarderen.
PJ |
|
||||
|
||||
Hoe kan je nu verwachten van ooit au serieux genomen te worden als je jezelf verlaagt tot zulke toestanden????
"Volkswagen vindt het niet erg" - en dat maakt het dan ineens legaal of wat? Sorry zenne, maar met zulke praktijken wil ik niets te maken hebben noch meewerken... |
|
|||
|
|||
Je moet niet overdrijven. Met 'hacken' bedoel ik alleen maar het paswoord achterhalen (via algoritmes, of zoiet), en de press releas eraf halen. Er zijn geen kwade bedoelingen. De reden waarom we dit doen is snelheid. Als we wachten tot we de pr's in handen krijgen, dan moeten we ook nog die informatie verwerken enz... Tegen die tijd zitten we al een halve dag achter. Volkswagen heeft hier geen enkel probleem mee. We respecteren de publicatie-datum van vw (15min vroeger).
Een journalist voor Car&Driver zei op een press meeting eens tegen Jamie dat ze de moeite niet meer doen om de pr's van vw te halen, maar gewoon naar vwvortex gaan. Er is niemand slachtoffer. Toen Volvo duidelijk maakte dat ze het niet goed vonden, zijn we ermee gestopt. Het is niet misdadig wat we doen. Misdadig zou zijn de pr's voor de publicatie-datum bekend te maken. Maar we hebben goede contacten met alle fabrikanten, en worden zeker aux serieux genomen. Volvo was in de wolken toen ze hoorden dat vmg een Volvo site ging maken. En we namen aan dat ze ook geen probleem zouden hebben met het afhalen van informatie. En we doen het niet altijd. Het is alleen bij groot nieuws, als de nieuwe A4 bijvoorbeeld. De pers-voorstelling werd live uitgezonden over het internet, en direct na de voorstelling hadden we het artikel. Het zou nog wat zijn mochten we nog een halve dag wachten daarmee. Ik zeg nu wel voorduren 'we' alsof ik een belangrijke functie heb, maar ik sta onderaan de ladder. Met dat hacken heb ik niets te maken. PJ Last edited by AuForm; 23-02-2002 at 19:18. |
|
||||
|
||||
Quote:
Als er een nieuwe PR man bij VW komt kunt ge wel eens proces aan Uw been hebben. Dus beter niet doen. ![]() |
|
||||
|
||||
Ma bon, IVM de Cupra R...
k Weet ni hoe of van waar, maar mijn neef heeft een Ibiza Cupra 1.8 20V Turbo Binnen gedaan bij Oettinger en heeft nu 267 pKtjes.... Back ON Topic ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ff reply'en om da hacking-verhaal. Inbreken in iemand's computer-systeem is per definitie hacken. Of je daar effectief schade mee aanricht is een ander verhaal. Dat is hetzelfde als een auto-dief die achteraf vertelt als hij in een auto is ingebroken ... Het was enkel maar eens om de press-map in te lezen ![]() airco
|
|