![]() |
|
|
||||
|
||||
Superleague Formula 2008 Round 3 Zolder
Quote:
![]() Randprogramma blijft wel zeer magertjes, ondanks dat ik begrip kan opbrengen voor het feit dat dit seizoen 1 is voor de club rondom Superleague Formula. Is er geen plaats voor een "all comers race op oud traditionele Britse wijze?"
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Mark
Volgens mij heb je het fout. Bij de meeste weekends begint men op zondag pas omstreeks 10uur daar ze dan geen middagpauze moeten houden tussen 12 en 13uur. Nu beginnen ze tijdens de SuperLeague omstreeks 09.35 maar zit alles er ook al op om 16.15. Ik denk niet dat de buren hier voor gaan klagen hoor ![]() Mvg |
|
|||
|
|||
Dubbele post, sorry!
![]() Last edited by Thomaske; 24-09-2008 at 09:58. |
|
||||
|
||||
Dacht dat het tijdstip van 10.00 uur op zondag altijd iets te maken had met een heilige dienst bij de kapel.........of bestaat dat niet meer?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
Mvg |
|
||||
|
||||
Een nieuwe timing voor de zondag:
Quote:
|
|||
|
|||
Op de site staat vermeld dat men voor ieder besteld ticket eenzelfde ticket gratis bijkrijgt.
Iemand die weet of dit alleen in voorverkoop zo is? Of geldt dit ook nog aan de kassa? Verschillen de voorverkoopprijzen eigenlijk van de prijzen aan de kassa? |
|
||||
|
||||
Quote:
Voor een weekendpass betaal je voor de algemene toegang 25 euro en goud 45 euro. Om de paddock te mogen betreden moet je je pass inruilen voor een bandje. Alle informatie vind je op onderstaande links: http://www.ticketcorner.com/eventsto...card?id=812038 http://www.ticketcorner.com/eventsto...card?id=811982 Last edited by Belle; 26-09-2008 at 23:13. |
|
|||
|
|||
Zullen er dan verschillende "paddock areas" zijn want op diezelfde verkoop site lees ik dan dit :
Further info PADDOCK ACCESS WILL BE FREE FOR ALL FANS! |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Last edited by Belle; 26-09-2008 at 23:28. |
|
|||
|
|||
Ik zal zondag ook aanwezig zijn en wel voor de 1e keer voor de draad
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
http://www.skylimitevents.com Last edited by A.J.; 28-09-2008 at 12:58. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik heb vroeger op dit forum al eens gepleit voor het invoeren van die 'All comers'. Ik heb het ook al aangekaart bij mensen van Circuit Zolder. Het zou een aangename aanvulling zijn op de soms wel magere programma's. Maar blijkbaar wil men op het vasteland van dit idee niets weten. In Engeland is het nochtans bijna vaste, en succesvolle, kost. Het concept is ook heel simpel : alles met een motor, vier wielen en de nodige veiligheidsvoorzienigen is welkom. Wagens die anders in een garage staan te verroesten, komen zo toch nog eens aan de bak. En het levert soms heel leuke en verrassende races op. Al eens een Ferrari F40, een Cortina Lotus en een Lola-sportscar in dezelfde race gezien? Wel, bij de Engelse 'all comers' zie je dat soort beelden regelmatig. Last edited by Baron; 29-09-2008 at 09:19. |
|
||||
|
||||
Gelezen in een column van Baert:
Quote:
Lok je de bezoekers voor de eerste keer en je produkt is nog niet in orde dan zijn ze verloren voor seizoen 2 en verder. Nu komen ze (hopenlijk) in seizoen 2 en staat het concept als een huis. Gevolg? De toeschouwers blijven komen! Soms is het beter om niet alles te laten zien, wat dat betreft brgrijp ik de club rondom de SF wel.
|
||||
|
||||
Ik vraag me af of ik met mijn racingfriends kaart binnen mag. Normaal is dat geldig voor ieder autosport evenement, maarja champcar gelde vorig jaar ook niet.
Heeft iemand anders hier weet van? |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|