De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Rate Thread
  #1  
Old 17-02-2002, 23:27
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Talking mogelijke deelnemerslijst Le Mans 2002

als je dit ziet, dan krijg toch spontaan een harde .......... nogwat

geript van dailysportscar.com

We've deliberately left entrants' names off this list.

1. Bentley LMPGTP
2. Audi LMP900
3. Audi LMP900
4. Audi LMP900
5. Audi LMP900
6. Audi LMP900
7. Panoz LMP900
8. Panoz LMP900
9. Panoz LMP900
10. Cadillac LMP900
11. Cadillac LMP900
12. Courage LMP900
13. Courage LMP900
14. Courage LMP900
15. Courage LMP900
16. R&S LMP900
17. Dallara LMP900
18. Dallara LMP900
19. Dallara LMP900
20. Dome LMP900
21. Dome/YGK LMP900
22. Ascari LMP900
23. Ascari LMP900
24. WR Peugeot LMP675
25. WR Mazda LMP675
26. Lindsay LMP675
27. MG LMP675
28. MG LMP675
29. MG/Lola LMP675
30. ROC Reynard LMP675
31. ROC Reynard LMP675
32. Callaway LM GT
33. Spyker LM GT
34 Ferrari 360 LM GT
35 Ferrari 360 LM GT
36 Porsche GT3R LM GT
37 Porsche GT3R LM GT
38 Porsche GT3R LM GT
39 Porsche GT3R LM GT
40 Porsche GT3R LM GT
41 Saleen LM GTS
42 Saleen LM GTS
43 Saleen LM GTS
44 Viper LM GTS
45 Viper LNM GTS
46 Corvette LM GTS
47 Corvette LM GTS
48 Ferrari 550 LMGTS
49 Ferrari 550 LMGTS
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #2  
Old 18-02-2002, 20:38
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock
 
Join Date: May 2001
Location: St. Kat. Waver
Posts: 5,490
Kwijl, kwijl, popel, popel.
Wanneer begint Juni??
__________________

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
  #3  
Old 18-02-2002, 20:43
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,719
Yes!!! Een Bentley!!!
5 Audi's !!!
4 Ferrari's !!!

En nog zooooooveel meer moois :-))))))))
En zeggen dat we dit jaar GAAN !!!!!!!!!!
Wieeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #4  
Old 18-02-2002, 23:48
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Knokke-Heist
Posts: 3,806
Ik heb dus wreed zitten te twijfelen om ook te gaan naar Le Mans en ik heb afgehaakt om volgende reden.

4 Audi's en 1 Bentley

Want wat betekend dit:

1. Audi nr. 1
2. Audi nr. 2
3. Champions Racing Audi
4. Bentley
5. Gulf Audi


Sorry dat ik zo pessimistisch ben maar ik heb graag een 24 uur die onvoorspelbaar is...
__________________
WRC-prono 2009 kampioen
Reply With Quote
  #5  
Old 18-02-2002, 23:58
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock
 
Join Date: May 2001
Location: St. Kat. Waver
Posts: 5,490

Door een eigenaardige speling van het lot zullen de LMP 900 en LMP 675 wagens zoveel problemen hebben dit jaar dat een Ferrari 550 LMGTS de race gewoon wint.
Als gevolg daarvan zullen de leden van "De Paddock" iets later thuis zijn dan verwacht.

__________________

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
  #6  
Old 21-02-2002, 12:47
Joosen Joosen is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2001
Location: Antwerpen
Posts: 255
Binnen 109 dagen vertrekken wij

wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

naar La Sarthe.

(voor de rekenaars, jaja wij vertrekken op dinsdag)

wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
__________________
no pain, no gain
no guts, no glory
Reply With Quote
  #7  
Old 21-02-2002, 23:46
Pascal Pascal is offline
A4993
 
Join Date: May 2001
Location: Belgium, Diest
Posts: 2,462
Joepie,

wij zullen er ook zijn en jullie en bezoekje brengen. Onze vertrekdatum is nog niet zeker. Het zou kunnen dat we maandag vertrekken (of een gedeelte van ons alleszins) of wel allemaal samen op dinsdag.

LE MANS, HERE WE COME !!!

C U
Reply With Quote
  #8  
Old 28-02-2002, 22:04
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Zal toch trots mijn nederlandse vlag meenemen, bron fastcompany.nl

In een nieuw fabriekspand in Zeewolde wordt momenteel hard gewerkt aan de opbouw van de eerste Spykers uit de serieproductie. Op 21 april moet de eerste worden afgeleverd. Een maand eerder staat de officiële opening van het pand op het programma, terwijl het team het weekend daarvoor nog in Sebring actief is. “We zijn er enorm druk mee, want meteen daarna gaan we ons voorbereiden op de 24 Uur van Le Mans”, verklaart eigenaar Victor R. Muller. “Maar de uitdaging is enorm, en ik ben er zeker van dat we de juiste beslissing hebben genomen door al deze activiteiten op te pakken. Ik ben sowieso nooit een voorstander van wachten en in dit geval al helemaal niet!”

De raceplannen werden gepresenteerd op de IAA in Frankfurt in september vorig jaar. Daar was ook voor de eerste maal de Spyker C8 Double12R raceauto te zien. In Sebring staat het racedebuut van de Nederlandse supersportwagen op het programma. De preparatie is verzorgd door Reiter Engineering, het bedrijf van Hans Reiter. Hij beschikt over een jarenlange ervaring, was ondermeer actief in de Supertoerwagens en het FIA GT-kampioenschap als engineer voor het BMW-fabrieksteam van Schnitzer en in de DTM als technicus voor Joachim Winkelhock bij Opel. Vorig jaar zette hij de Lamborghini Diablo in tijdens het FIA GT-kampioenschap. “Er zijn natuurlijk heel wat bedrijven die zo’n project voor Spyker zouden kunnen doen, dus ik voel me zeer vereerd dat Spyker juist voor ons heeft gekozen”, zegt Reiter. Het contact werd gelegd via Toine Hezemans, die Reiter bij Spyker introduceerde.

Reiters onderneming is gevestigd in Kirchanschöring, een dorp van drie huizen en een kerk in het zuidoostelijkste puntje van Duitsland, net voor de Oostenrijkse grens bij Salzburg. Het enige dat er de rust verstoort, zijn de koeienbellen en de kerkklok. Voor het pand staan de twee Diablo’s die vorig jaar in de FIA GT-serie raceten. “Binnenkort krijgen we de autolift, waardoor we ook de eerste verdieping van ons pand kunnen gebruiken. Tot die tijd moeten we dagelijks de Diablo’s naar binnen en naar buiten rijden om genoeg ruimte te hebben om aan de Spyker te werken”, legt Reiter uit. Gewerkt aan de Spyker wordt er sinds eind vorig jaar volop. Het licht gaat zelden voor middernacht uit en ook in de weekeinden wordt er doorgewerkt. Sebring nadert immers met rasse schreden, en daar moet de auto klaar zijn. “Het gaat wel lukken”, zegt Reiter. “Het lukt immers altijd, maar het is wel weer een kunststukje…”

Bij de preparatie van de auto, die geheel uit aluminium bestaat, werken de technici van Reiter nauw samen met het constructeursbureau van Hans Götz in München, die eerder ondermeer voor Toyota werkte. Via een webcam worden beelden heen en weer gestuurd, terwijl Götz soms al tekeningen van de buitenkant van onderdelen doorstuurt, zodat daar vast aan kan worden begonnen, terwijl de binnenkant nog getekend moet worden. “Het is echt last-minute-werk”, verklaart Hans Reiter. “Vandaar dat men in Sebring gewoon nog niet teveel van ons mag verwachten. De race in Sebring is een test, meer niet.”Deze week zijn functionarissen van de ACO, de organisatoren van de 24 Uur van Le Mans, bij Reiter op bezoek. Ook komen ze naar de Spyker-fabriek in Zeewolde. Na de inspectie door de ACO komt de Spyker-raceauto naar Nederland. Vanaf Schiphol wordt de auto naar Florida vervoerd. “We zijn blij als we op een vliegveld nog even de startbaan op en neer kunnen rijden, maar de eerste echte test is in de week voor Sebring op het circuit”, legt Reiter uit. Na Sebring start het werk voor Le Mans, waar twee Spykers aan de start moeten verschijnen. Onderdeel van de voorbereidingen is een 24-uurstest, mogelijk op de Salzburgring, een van de weinige circuits in Europa waar je nog hoge topsnelheden kunt bereiken.

Inmiddels is bekend dat de Duitse rijder Norman Simon, vorig jaar teamgenoot van Peter Kox in het EK toerwagens, voor Spyker in Le Mans in actie komt. Het ligt in de lijn der verwachting dat ook Derek Hill in Le Mans rijdt als het in Sebring goed gaat. Zeker is in ieder geval dat er veel belangstelling voor het project bestaat. “Ik heb heel wat aanvragen, waaronder een aantal van gerenommeerde coureurs”, aldus Victor Muller. Hij wil bij de opening van het nieuwe pand in Zeewolde op 21 maart nadere mededelingen doen over de samenstelling van het team voor Le Mans. Bij die gelegenheid wordt ook de straatversie van de raceauto, de Double12S, onthuld.




__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #9  
Old 28-02-2002, 22:41
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Knokke-Heist
Posts: 3,806
Het is te hopen dat ze niet mega op hun bek gaan hé...

Marshall heb je je e-mail al eens gecontroleerd?
__________________
WRC-prono 2009 kampioen
Reply With Quote
  #10  
Old 01-03-2002, 00:16
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
hoezo, die mail met die verbeterde kop van mijn pagina heb ik gereplyed..................


Maaruh, back to topic..........ik denk niet dat ze echt iets kunnen presteren op Le Mans, Althans niet in 2002
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #11  
Old 01-03-2002, 20:11
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock
 
Join Date: May 2001
Location: St. Kat. Waver
Posts: 5,490
Na Sebring weten we allicht wat meer over de prestatiemogelijkheden van de Spyker.
__________________

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
  #12  
Old 02-03-2002, 21:12
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
die inschrijvingen zijn wel leuk, maar wat dacht je van een survivalguide voor Le Mans Camping, surf maar naar http://www.beermountain.com/
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #13  
Old 07-03-2002, 15:30
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator
 
Join Date: Sep 2001
Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Posts: 8,648
audi met 3 fabriekswagens. jonge jonge wat gaan jullie een saaie le mans meemaken

http://www.crash.net/news_detail.asp...6&language_id=
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels,
So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium***

Reply With Quote
  #14  
Old 07-03-2002, 15:33
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator
 
Join Date: Sep 2001
Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Posts: 8,648
ACO heeft trouwen 96 inschrijvingen gekregn viir 48 plaatsen.binnenkort kunnen ze 2 24 uurs koersen doen
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels,
So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium***

Reply With Quote
  #15  
Old 12-03-2002, 22:28
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
De film gaat door, DAMS hoeft zich niet te kwalificeren:

http://www.maisonblanche.co.uk/
50 cars at the start!!

Very interesting information announced this afternoon : there will be 50 cars at the start this year ! The normal entry, 48 cars, plus the two cars for Luc Besson's film, the DAMS Lola & Panoz. The French director will pay the 49th & 50th pits building, so we will have also 50 cars in 2003 and after. Good news !
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 03:34.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.