![]() |
|
|
||||
|
||||
Dodelijk ongeval op Puebla, een gevaar voor het WTCC?
Zie de beelden:
http://www.sporcar.com/09/MEX/_Notic...&idSeccion=MEX Quote:
Als dat wel zo is dan vraag ik me af wat de waarde is van een FIA inspectie. Elke simpele boerenlul voelt aan zijn water dat dit niet kan en ooit fout moet gaan. Dat we in de autosport af en toe een dodelijk ongeluk meemaken is niet te voorkomen maar deze was te voorkomen. Een onnodig slachtoffer, blamage voor elke instantie die betrokken is geweest bij de uitvoering van deze wedstrijd.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Dit doet mij eigenlijk aan de fatale crash van Greg Moore denken(1999 denk ik)
|
||||
|
||||
ongelofelijk, hier dient wel iemand voor te boeten vind ik...
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
WTCC gebruikt onderstaande layout:
![]() ![]() Dus waar het WTCC rechtsonder de oval weer op gaat is het gebeurd. Last edited by FIRE; 18-06-2009 at 21:52. |
|
||||
|
||||
Jawatte, dat zo'n dingen nog gebeuren in deze tijden ...
|
||||
|
||||
Ik vind het zo raar dat die muur naar binnen toe (naar de in-field) draait. Als die muur gewoon recht langs de oval liep zou de wagen nooit met heel zijn zij-kant er tegen zijn gekomen. Bizar.
|
|
|||
|
|||
Afgelopen zondag tijdens NASCAR Cup race in Michigan:
http://www.youtube.com/watch?v=LPTdcQdxeD8 Is verder verwijderd van de baan en daardoor lagere snelheid maar toch.... |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|