De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 10-04-2010, 10:32
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Gordon Finest Races 2010

Zoals reeds door anderen gemeld gaat Speedworld zwaar de mist in hun met hun Belcar website. Het lijkt wel iets uit 1997 ofzo...........kan nergens iets van tijden vinden. Op raceresults.nu werkt het ook (nog) niet alleen het programmaatje RSTime werkt goed.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 10-04-2010, 11:34
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Zo te zien zijn er 35 wagens van start gegaan, dan gaan we straks eens een vergelijking maken met "onze startlijst"
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 10-04-2010, 12:53
fenixracing's Avatar
fenixracing fenixracing is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Zo te zien zijn er 35 wagens van start gegaan, dan gaan we straks eens een vergelijking maken met "onze startlijst"
Eigenlijk 36 wagens.is die ultima total loss of is die nog te herstellen weet iemand dit?
Reply With Quote
Old 10-04-2010, 13:17
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular

Net even naar de eerste training gaan kijken op Zolder en ik moet zeggen dat de nieuwe Belcar mij toch geen al te slechte indruk heeft nagelaten. Hier had ik vorig jaar zeker voor getekend. Belangrijkste minpuntje in mijn ogen is op dit moment een gebrek aan touring (deels dankzij onze vriend Polderman). Benieuwd naar de kwalificatietijden die er straks gereden gaan worden .

En ja, de website kan zeker wat uitgebreider met wat media enzo erbij .
Old 10-04-2010, 17:49
RKG RKG is offline
De Paddock Regular

sja, polderman heeft vorig jaar ook alleen gereden, maar nu mag dat niet meer van de reglementen. Dus begrijp zijn overstap naar btcs dan wel. Wel jammer dat de rest van de clio's gevolgd zijn!

Wat is er met de ultima gebeurd?
Old 10-04-2010, 18:11
fenixracing's Avatar
fenixracing fenixracing is offline
De Paddock Regular

Ga naar www.racingworld.be klilk op free practise foto's dan krijg je een mooie foto wat er gebeurt is met de ultima.
Reply With Quote
Old 10-04-2010, 19:06
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Het zag er niet slecht uit. Inderdaad alleen nog een beetje meer toerismes. en eventueel een kwalifikatie zoals in de BTCS met eerst de tourismes (al zou het dan wel leeg zijn ) daarna iedereen en dan enkel de gts op de baan.

Reply With Quote
Old 10-04-2010, 21:00
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular

De kwalificaties waren in GT3 toch best amusant met top 8 binnen een seconde (en de rest op niet zo ruime afstand). Dit doet toch het beste verhopen voor morgen .
Old 11-04-2010, 12:38
karld karld is offline
De Paddock Rookie

Enig idee of we ook iets op TV zullen te zien krijgen ?
Old 11-04-2010, 19:41
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by karld View Post
Enig idee of we ook iets op TV zullen te zien krijgen ?
Daarnet gehoord dat er een samenvatting achtig iets was op het VTM-nieuws. Verder kan je ook wel verwachten dat er op de regionale zenders wat te zien zal zijn. Nationaal vermoed ik dat Life TV en Exqi Sport wel iets zullen coveren.

De situatie in de Eerste Linkse bij de start was wel ronduit gevaarlijk. Twee wagens in de grindbak is voor mij toch een Code 60 . En dan is het natuurlijk niets meer dan de wet van Murphy dat die Aston aan de verkeerde kan van de baan belandt en de #61 de kabel meegrabbelt... Twee wagens in minder dan een minuut uit het grind halen was toch wat optimistisch naar mijn mening .

Verder hebben de GT3's nogmaals bewezen dat het fragiele beestjes zijn. Het kunnen natuurlijk ook kinderziekten zijn aangezien het veelal om nieuwere machines ging.

Ondanks deze twee minpuntjes heb ik toch sterk genoten van het weekendje Zolder. Er was ondanks het zeer matige weer toch een mooi opkomst (door de gratis ticketing waarschijnlijk). Speedworld verdient toch een pluimpje voor zowel het Belcar als het BTCS-veld wat ze bijeen gekregen hebben.
Old 11-04-2010, 20:15
Pegasus's Avatar
Pegasus Pegasus is offline
De Paddock Regular

Heb de eerste BTCS race gezien en een stuk van de Belcar. Beide kampioenschappen hebben een mooi veld, en de GT3's zijn ondertussen een stuk indrukwekkender dan in het eerste jaar bijvoorbeeld. Naar mijn mening mogen de BTCS races toch wat korter, naar BTCC model bijvoorbeeld (3 races van ongeveer 15 ronden). Ik weet dat het niet mogelijk is met 2 piloten, maar toch...

Redelijk indrukwekkend startveld toch ook in de BHC, zowat 50 deelnemers
Reply With Quote
Old 11-04-2010, 20:29
RKG RKG is offline
De Paddock Regular

Ik vind persoonlijk dat er een paar teams een straf moesten krijgen toen ze met een veel te hoge snelheid de eerste linkse ingingen onder gele vlag!

Voor de rest mooie races gezien met in de belcar in de eerste helft een mooi gevecht tussen de ferrari van bouvy en de porsche van first!

Last edited by RKG; 11-04-2010 at 20:31.
Reply With Quote
Old 11-04-2010, 23:54
RACEmedia RACEmedia is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by RKG View Post
Ik vind persoonlijk dat er een paar teams een straf moesten krijgen toen ze met een veel te hoge snelheid de eerste linkse ingingen onder gele vlag!

Voor de rest mooie races gezien met in de belcar in de eerste helft een mooi gevecht tussen de ferrari van bouvy en de porsche van first!
Viage KRK heeft 'n drive-through penalty gekregen voor deze fout (Heylen en Wauters)
Reply With Quote
Old 12-04-2010, 00:37
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by GT2-R View Post
Daarnet gehoord dat er een samenvatting achtig iets was op het VTM-nieuws.
klik

beelden van vtm op destandaard.be
niet echt een samenvatting te noemen, maar ik denk dat het meer effect zal hebben
Old 12-04-2010, 08:20
RKG RKG is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by RACEmedia View Post
Viage KRK heeft 'n drive-through penalty gekregen voor deze fout (Heylen en Wauters)
Ik had het eigenlijk op de ProSpeed porsche van Goossens-Soulet.

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules