![]() |
|
|
||||
|
||||
*** DTM Zolder 2002 : de foto's ***
Hier zijn ze dan!
http://209.151.91.210/sennake/dtm/dtm.htm Have fun! En met dank aan Team Astromega voor de fantastische foto's :-) |
|
||||
|
||||
hehe wel knappe foto's, alles vanop vrijdag ... toen waren ze nog heel
![]() zekers dienen van olivier... airco
|
|||
|
|||
Quote:
en zelfs nog droog ook... |
|
||||
|
||||
Hehe, heb van de weke de Mercedes CLK-DTM 2001 en van Schneider gekocht. Had al de CLK-DTM 2000 van diezelfde... Er zijn welgeteld 5 verschillen tussen de twee, en kheb verdorie goed mogen zoeken om ze te ontdekken
![]() |
|
||||
|
||||
wederom , het hoeft niet gezegd te worden , knap werk !
maar 1 vraagske waarom trek je nooit is een foto van iets in de paddock vb. de vrachtwagens van dtm - teams , die stonden tot op de centimeter juist , jullie ook opgevallen ?
|
||||
|
||||
copyright Joris ERALY ---------- een 1ste foto'ke vanop zolder dtm , zal er proberen snel nog een paar te posten
|
||||
|
||||
Quote:
btw: opel: zes wagens, zeven vrachtwagens????!!!! om nog maar te zwijgen over die hospitality tenten, wat was me da allemaal seg! elektrische deuren en al! |
|
||||
|
||||
maj 30 trucks int totaal zeker
12 ofzo van mercedes 4 van dunlop en de rest van opel en audi voor de rest vondek dat ze daar in de porsche cup ook wel schoon gerief bijhadden... airco
|
||||
|
||||
Heb een albumke gemaakt van de foto's die tot nu toe me bereikt ebben van mijn neef (J.E)
Foto album zolder J.E - JPMontoya
|
||||
|
||||
ok dit is dus de max, die camions crimineel gespoten
en die audi TT van wendlinger met die redbull op waarom geeft redbull ons geen sponsoring? dan kunt ge uwen auto immens bangelijk spuiten, alles wat ik kan vastkrijgen zijn paraplu's en evt een promoteam (ook nie slecht), maar daarvan kunt ge dus nie rijden hé ik moet ontdekt worden, ik heb het al lang gezien! en dan de vraag krijgen of ik in dtm wil rijden! power of the people ik liet me weer even gaan dit is bangelijk
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Jet Import nv
Rekkemstraat 58 Bel - 8930 Lauwe Tel. ![]() Fax ![]() is wel maar nen gewonen importeur ... dus of ge daar veel gaat kunnen rapen weet ik niet ... anders zalet RedBull Oostenrijk worden ... Red Bull GmbH P.O Box 22 A-5033 Salzburg Tel.: + 43-662-6582-0 Fax: + 43-662-6582-31 anything else ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Alle begin is moeilijk hé ![]()
|