![]() |
|
|
||||
|
||||
de bende van Wim
volgende week in dit fantastisch programma: de Nürburgring (de oude). Ze gaan erover rijden met hun moto. Zeker kijken dus vrijdag rond kwart voor tien op canvas.
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() Last edited by Raceboy; 04-01-2003 at 00:46. |
|
||||
|
||||
t was deze week weer zalig, zalige FENDT
![]()
|
||||
|
||||
Zeker zien dan.
|
|
||||
|
||||
Euh...manne, kan iemand mij es zegge wat de bende van wim is of over welk programma het gaat? Kwestie van een beetje bij te blijven met het leven in het miezerige belgie
![]() |
|
||||
|
||||
Awel dat zijn drie gasten die rondtoeren op hun moto en ondertussen zich amuseren. T gaat over Wim Opbrouck, Jean Blaute en nog ene, maar diene zijn naam weet ik nie.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
yep is een zalig programma. Met hun motoke door het landschap, schoon muziekske ertussen en wat verhalen.... je droomt zo weg.
Alleen wordt het uitgezonden op een zeer slecht moment, de zaterdag nacht! Lappe de Nürburgring gemist ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
de zaterdag is de herhaling
![]() vrijdag is de originele aflevering.
|
||||
|
||||
Ik weet da ze da elke vrijdag uitzenden, is da nie de herhaling als t op zaterdag uitgezonden wordt?
|
|
||||
|
||||
D'oh
![]() |
|
||||
|
||||
Nurburgring is dus nog niet geweest é voor alle duidelijkheid normaal rond 21.50 op vrijdag
|
||||
|
||||
Niet vergeten te kijken he.
|
|
||||
|
||||
Aha, die Wim Opbrouck is wel een grappige kerel. Sorry to miss it. Btw, wanneer begint De Mol in belgie?
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|