![]() |
|
|
||||
|
||||
kreeg ik net in mijn inbox :D
Zoals we allemaal al lang weten, is het volgens de Taliban een
>>zonde voor de man om een naakte vrouw te bezien die niet zijn eigen >>vrouw is. >> >> >>Hiermee, een oproep aan alle Belgische vrouwen, Komende zaterdag om >>14.00 uur worden jullie gevraagd buitenshuis naakt rond te lopen. >>Hiermee kunnen wij de terroristen uit de buurt ontdekken. >> >>Een uurtje in de directe omgeving rondstappen is aanbevolen voor >>deze antiterrorist actie. Alle mannen worden gevraagd om zich in >>tuinstoelen voor hun huis te zetten,om hiermee te bewijzen dat ze >>niet Taliban gezind zijn, omdat het Ok is om andere naakte vrouwen >>te zien dan hun eigen vrouw. >> >>Daar de Taliban ook tegen alle vormen van a lcohol is, worden de >>mannen ook gevraagd een bak bier naast zich te hebben, hierbij kan >>u ons overtuigen van uw anti-taliban sentiment. >> >>De Belgische regering dankt u voor uw participatie in de strijd >>tegen het terrorisme. Het is ook uw patriotische plicht om deze >>boodschap te verspreiden. >> >>Met dank.
|
||||
|
||||
geen problemen mee, ik doe mee !
![]()
|
||||
|
||||
Ik doe ook mee, tis mijn plicht
![]() |
|
||||
|
||||
Jammer, ik moet blokken ....
|
|
||||
|
||||
Misschien kunnen de participerende dames ook ff weergeven waar en wanneer zij zullen passeren. THX!
![]()
|
|