![]() |
|
|
||||
|
||||
Ronde Van Vlaanderen
Ik ben eens benieuwd.
Stiekem hoop ik dat Johan Museeuw wint, maar na alle miserie van de afgelopen 2 weken denk ik niet dat hij zal winnen. Misschien een VDB? Wat denken jullie?
|
||||
|
||||
ik hoop dat dat verdriet vlug gedaan zal zijn mijnen pa kijkt daar naar en dus word dat weer een zondag vervelen pff
|
||||
|
||||
Ik hoop ook wel op onze Johan, maar een overwinning van iemand bij quickstep-davitamon zou voor mij ook al leuk zijn!
|
|
||||
|
||||
moge de beste winnen dan
|
||||
|
||||
Schitterende prestatie van Vandenbroucke en Van Peteghem!
Mooie wedstrijd die schitterend werd afgerond door Van Peteghem! Belgische topprestatie! |
|
||||
|
||||
Schone koers gezien, t is spannend geweest
|
|
||||
|
||||
De koers is beetje laat los gebroken, maar was vanaf de haaghoek fantastisch. Van Petegem was super en VDB was fenomenaal. 'k had liever VDB zien winnen, maar soit, beter Van Petegem dan een Italiaan of (worst case scenario) nen Ollander. Nu is t volgende week weer aan de leeuw, die gaat volgens mij moeilijk te kloppen zijn...
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Idd, Parijs Roubaix is voor hem...
|
||||
|
||||
woehoew VDB bewijst dat em terug is
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Het is enkel ten goede van de geloofwaardigheid van de wielersport dat VDB zondag niet won.
Het mag al een mirakel zijn dat hij nu reeds op dit niveau zit. Dit was voor het seizoen zelfs niet verwacht door het management van de ploeg dat VDB nu al aansluiting zou maken bij de top. Verwacht werd dat hij zich al eens ging tonen, maar dit .... Het beloofd alleen maar goeds voor de Waalse week. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|