![]() |
|
|
|||
|
|||
vrijdag 19-6 FKI
Hello folks,
gezien ik zin heb om te rijden en er nergens te lande iets te doen is, zou ik willen voorstellen dat iedereen die zin heeft, vrijdagavond rond 20.30 naar FKI komt om een wedstrijdje van een half uur te rijden. laat me asap iets weten.... Joost p.s niet allemaal tegelijkertijd hè... ![]() Last edited by joost; 17-06-2003 at 19:46. |
|
||||
|
||||
Srr Joost, ik pas al. Ik heb enkele kartingskes in het vooruitzicht dus moeten we effe de kraan dichtdraaien.
|
|
||||
|
||||
Ik vrees dat het hetzelfde bij mij is. Ik heb heel veel kartings int vooruitzicht
![]() |
|
||||
|
||||
Spijtig dat ge niet op Antwerp Karting gaat oefenen, want daar zou ik wel dit of volgend weekend willen gaan rijden (ter voorbereiding van de 2*12 uren).
|
|
||||
|
||||
Aangezien er daarjuist op mijn exaam datum: 19 juni stond, neem ik aan dat Joost 20 juni bedoelt?
![]()
|
||||
|
||||
Ofwel hebde uw examen een dag te vroeg gemaakt
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
|||
|
|||
Voorlopig zijn we met vier, laat u niet kennen,....
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Jan Horemans, deelnemer aan de mini-cup. Trouwens hoe was uw examen???
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Voor morgen, om wat uur komt gij mij dan halen? Ahja, ge weet mijn adres nog nie zeker ![]() |
|
||||
|
||||
pfff ik heb geen vervoer
![]()
|
|||
|
|||
Tot mechelen ok, maar turnhout?????
|